Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor liker søte jenter fusser og slamper ? !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å trene er et tegn på dårlig selvtillit. Fakta.

7896155[/snapback]

:roll:

Å trene er i mange tilfeller et tegn på at man ønsker å ta vare på kroppen sin så man holder seg frisk og sterk.

Men det med at jenter liker selvtillit er sant.

7896788[/snapback]

Jeg glemte å skille mellom å jogge, trene noen ganger i uken, løfter litt vekter og spille fotball, og den treningen som jeg tror er tilfellet; fanatisk konsentrasjon om kosthold og pumping. Ingenting galt med å bevege litt på seg, men det er mer sexy med en som ser halvveis bra ut og liker seg selv enn en som alltid må se litt bedre ut.

Case in point: meg. Sexy som faen, uimotståelig, jeg har ikke trent siden barneskolen. Den dagen sjarmen, karismaen, humoren og utseendet ikke holder lenger, så skal jeg vurdere situps. Inntil det skjer kan dere som ikke har noen av de såkalte Stefan-egenskapene kose dere med svette treningsbenker og fellesdusjer.

Lenke til kommentar
Jeg tipper han bare mangler sjarm og selvsikkerhet.

7896847[/snapback]

Jeg lurer på om sjarm kan utvikles, eller om det er noe man er født med. Jeg kjenner en del mennesker som til tross for et ålreit utseende, en bra kropp og ingen store mangler ikke klarer å interessere noen fornuftige mennesker av det motsatte kjønn grunnet en akutt mangel på sjarm og karisma. Kanskje jeg kan ha privattimer med mislykkete mennesker?

Lenke til kommentar
Jeg tipper han bare mangler sjarm og selvsikkerhet.

7896847[/snapback]

Jeg lurer på om sjarm kan utvikles, eller om det er noe man er født med. Jeg kjenner en del mennesker som til tross for et ålreit utseende, en bra kropp og ingen store mangler ikke klarer å interessere noen fornuftige mennesker av det motsatte kjønn grunnet en akutt mangel på sjarm og karisma. Kanskje jeg kan ha privattimer med mislykkete mennesker?

7896872[/snapback]

fordi du er så perfekt?

Lenke til kommentar
fordi du er så perfekt?

7896879[/snapback]

Ingen er perfekte, men jeg er nærmere enn folk flest.

7896914[/snapback]

bare at du sier sånt får meg til og tro veldig lite på deg.

Virker mere som det motsatte

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke være objektivt perfekt, så lenge jeg tror det nok til at jeg kan overtale andre. Selvtillit er en vinner, selv om jeg er blitt anklagd for å være en narsissist en gang eller fjorten.

En ting er ihvertfall sikkert, og det er at du ikke er bedre enn det du selv tror du er.

Lenke til kommentar
Jeg trenger ikke være objektivt perfekt, så lenge jeg tror det nok til at jeg kan overtale andre. Selvtillit er en vinner, selv om jeg er blitt anklagd for å være en narsissist en gang eller fjorten.

En ting er ihvertfall sikkert, og det er at du ikke er bedre enn det du selv tror du er.

7896946[/snapback]

vel nå tror jeg ikke du har selvtilit, du snakker så bra om deg selv at det virker nesten som det motsatte, nå kjender ikke jeg deg personelig men sånn du snakker virker du ikke så altfor sikker på deg selv mere usikker...

Kan jo godt være du bare har godt selvtilig her på nettet men i real life har du ikke så mye...

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...