EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Dette ble plutselig litt ekkelt. 7892658[/snapback] Jeg er helt enig Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Aksepter at hun ikke liker deg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Karisma og utstråling min venn. Enten så har du det eller så har du det ikke. Handler lite om hvordan personen ser ut eller hvordan han kler seg. Ta det med ro med damer osv.. Det kommer når det kommer. Selv gadd jeg ikke engang å tenke noe særlig på damer osv før det dumpet en ned i fanget mitt.. Damer var noe andre hadde.. (Da var jeg 18 , du har fortsatt noen år igjen) Jeg ser personer på 12 og 13 være helt fortvilet og si at de hater personer.. For det første så er det veldig langt å trekke det og si at du hater en person. Hva har han gjort mot deg? At en dame som du liker faktisk liker ham bedre? Ikke stress så mye.. Kos deg med en cola og en grandis (spør om mamma kan kjøpe inn ) Endret 7. februar 2007 av CFD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Aksepter at hun ikke liker deg. Word! Vær mann nok til å se fakta for det det er! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Aksepter at hun ikke liker deg. 7892763[/snapback] Ei annen god venninne jeg har, har snakket med henne. Hun spurte om hun likte meg og hun sa ja. Men ikke så mye. Men trur hun har blitt mere interessert i meg nå. Hun gjør masse sprøe ting Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Enig med CFD. Er fjorten selv. Jeg trener ikke, har vel ikke verdens beste kosthold og heller ingen dame. Men jeg har det gøy, gjør det bra på skolen og er en generelt glad gutt. Poenget er at selv om hormonene dine raser inne i kroppen og du er kåt og forelsket, må du huske at du bare er et barn en gang, så ikke kast bort alt det gøye du kan gjøre nå på å sitte i en stol og grine over ei dame som ikke liker deg, det har vi midtlivskrisen for. Det er mitt råd til deg, lykke til med hele kjærlighetstingen. Endret 7. februar 2007 av Larzemannen Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Enig med CFD. Er fjorten selv. Jeg trener ikke, har vel ikke verdens beste kosthold og heller ingen dame. Men jeg har det gøy, gjør det bra på skolen og er en generelt glad gutt. 7892808[/snapback] Dere vet faen ikke hvordan han er. Ja, han har gjort meg noe. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Enten så liker jenta deg, eller ikke. Det er ikke noe vits å drive å forandre seg fordi du vil at noen skal like deg. Vær deg selv, det dukker sikkert opp noe snart. Drit i den jenta der. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Enten så liker jenta deg, eller ikke. Det er ikke noe vits å drive å forandre seg fordi du vil at noen skal like deg.Vær deg selv, det dukker sikkert opp noe snart. Drit i den jenta der. 7892826[/snapback] Hun liker noen andre men hun nekter å si det. Hun sa at det er faktisk like høyt. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dere vet faen ikke hvordan han er. Ja, han har gjort meg noe. 7892821[/snapback] Har han kalt deg homo? Og har han bedt deg om å holde kjeften din? Skulle alle mine kjente hate meg fordi jeg har sagt "kjeften din" eller "hold den stygge kjeften din"? Fortell i detaljer hva han har gjort deg. Er du så sunn som du sier mtp at du trener hadde jeg tatt han og denget han skikkelig så han ville behandlet deg med respekt.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dere vet faen ikke hvordan han er. Ja, han har gjort meg noe. 7892821[/snapback] Har han kalt deg homo? Og har han bedt deg om å holde kjeften din? Skulle alle mine kjente hate meg fordi jeg har sagt "kjeften din" eller "hold den stygge kjeften din"? Fortell i detaljer hva han har gjort deg. Er du så sunn som du sier mtp at du trener hadde jeg tatt han og denget han skikkelig så han ville behandlet deg med respekt.. 7892881[/snapback] Words, and peace are over! GO FOR IT! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Dere vet faen ikke hvordan han er. Ja, han har gjort meg noe. 7892821[/snapback] Har han kalt deg homo? Og har han bedt deg om å holde kjeften din? Skulle alle mine kjente hate meg fordi jeg har sagt "kjeften din" eller "hold den stygge kjeften din"? Fortell i detaljer hva han har gjort deg. Er du så sunn som du sier mtp at du trener hadde jeg tatt han og denget han skikkelig så han ville behandlet deg med respekt.. 7892881[/snapback] Words, and peace are over! GO FOR IT! 7892893[/snapback] Jeg går i 8. han i 10. Dessuten er han kraftig Har veldig kraftig beinbygging jeg å da Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg går i 8. han i 10. Dessuten er han kraftig Har veldig kraftig beinbygging jeg å da 7894145[/snapback] Det har kanskje noe med at han er eldre, og det er derfor jenta liker han... I den alderen går jenter etter eldre gutter vettu. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 No pain, no gain? 7894183[/snapback] Vet at jenter like eldre gutter. Men hvertfall ikke han Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vet at jenter like eldre gutter. Men hvertfall ikke han 7894195[/snapback] Det er jo som sagt før i tråden din mening om fyren. Om jenta faktisk liker han så er jo det hennes mening, og du skal respektere henne for den. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg respekterer det for henne, men ikke for han ! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 det er noe som heter "Nice guys finish last" Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg refererte til postene om at du skulle banke han med; "No pain, no gain." Din mening og fyren er tydelig overhode ikke subjektiv. Bit i det sure epplet, bli noen få år eldre, litt mindre selv sentrert og få opp øynene dine om at en som er en "slubbert", kan være hyggelig og. Du er uansett for ung til å hate noen. Hat er en sterk ting. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Gå i "duel" bli ræævbanka og håp jenta trøster deg.. much pain MUCH gain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg