EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei ! Ja nå i lengere tid har jeg forelsket meg i ei jente på skolen. Hun er veldig søt og er en bra personlighet. Men det som irriterer meg er at hun liker en slamp som går ut i t-skjorte i kuldegrader for å tøffe seg ! Han drikker Cola og spiser godteri hver dag å er usunn. Han trener heller ikke. Så hvorfor liker ikke snille å søte jenter oss trenede gutter som har et bra kosthold ?! Irriterer meg noe grenseløst ! Bare lyst til å skyte fyren ! Hater han så sterkt ! Beklager hvis jeg har gått på angrep på noen nå, men endelig har jeg fått sagt det ! -MVH Espen Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Selv om du synes han er en slamp, så synes kanskje ikke hun det. Kan godt være at hun rett og slett liker personligheten hans, mens med deg stemmer ikke kjemien i hele tatt.. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Haha, skjønner hva du mener. Men jeg har aldri opplevd det. Mange "her" som kan syntes de er greie osv, men ingen av dem har blitt sammen med en.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei ! Ja nå i lengere tid har jeg forelsket meg i ei jente på skolen. Hun er veldig søt og er en bra personlighet. Men det som irriterer meg er at hun liker en slamp som går ut i t-skjorte i kuldegrader for å tøffe seg ! Han drikker Cola og spiser godteri hver dag å er usunn. Han trener heller ikke. Så hvorfor liker ikke snille å søte jenter oss trenede gutter som har et bra kosthold ?! Irriterer meg noe grenseløst ! Bare lyst til å skyte fyren ! Hater han så sterkt ! Beklager hvis jeg har gått på angrep på noen nå, men endelig har jeg fått sagt det ! 7892201[/snapback] Kanske du er for opptatt av deg selv? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Men det er så rart. Mange jenter er sånn.Han er stygg som F! har kvisetryne å alt mulig ! 7892324[/snapback] Smaken er som baken. Selv om (du mener) han er stygg så kan han være en utrolig bra person for det. Ikke sikkert du er guds gave til damene, selv om du trener og spiser sunt Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Hei ! Ja nå i lengere tid har jeg forelsket meg i ei jente på skolen. Hun er veldig søt og er en bra personlighet. Men det som irriterer meg er at hun liker en slamp som går ut i t-skjorte i kuldegrader for å tøffe seg ! Han drikker Cola og spiser godteri hver dag å er usunn. Han trener heller ikke. Så hvorfor liker ikke snille å søte jenter oss trenede gutter som har et bra kosthold ?! Irriterer meg noe grenseløst ! Bare lyst til å skyte fyren ! Hater han så sterkt ! Beklager hvis jeg har gått på angrep på noen nå, men endelig har jeg fått sagt det ! 7892201[/snapback] Kanske du er for opptatt av deg selv? 7892385[/snapback] Nei. Dere skjønner ikke. Han der er helt klinkokos. Hun sier det selv av og til. Jeg hater han. Han har bustete hår som en narko ! Ja jeg hater han ja ! han har ikke noe personlighet eller noe. Maser om penger å alt. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Men det er så rart. Mange jenter er sånn.Han er stygg som F! har kvisetryne å alt mulig ! 7892324[/snapback] Smaken er som baken. Selv om (du mener) han er stygg så kan han være en utrolig bra person for det. Ikke sikkert du er guds gave til damene, selv om du trener og spiser sunt 7892405[/snapback] hehe. Jeg synes faktisk jeg ikke er så stygg. Er 13¨år. Det er vell nå kjærlighetsdritten starter Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det kan godt hende han er stygg, og spiser usunt, men han kan vel være grei? Du hater han bare fordi hun du liker ikke liker deg, men ham. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 hehe. Jeg synes faktisk jeg ikke er så stygg. Er 13¨år. Det er vell nå kjærlighetsdritten starter 7892419[/snapback] :!: Men da fikk du iallfall bekreftet at utseende er ikke alt! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det virkelig kostholdet, treningen og antallet kviser som bestemmer om du skal like en person eller ikke? Vet du i hele tatt hvordan denne gutten er når det ikke er folk der som han kan tøffe seg for? Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det virkelig kostholdet, treningen og antallet kviser som bestemmer om du skal like en person eller ikke? Vet du i hele tatt hvordan denne gutten er når det ikke er folk der som han kan tøffe seg for? 7892478[/snapback] Det sier jo faktisk mye om personens holdning og personlighet da. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har du noen gang sett en person som er skikkelig usunn og som aldri trener stilt ved siden av en som faktisk tar vare på kroppen sin og bryr seg om seg selv? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nei. Dere skjønner ikke. Han der er helt klinkokos. Hun sier det selv av og til. Jeg hater han. Han har bustete hår som en narko ! Ja jeg hater han ja ! han har ikke noe personlighet eller noe. Maser om penger å alt. Jo, skjønner veldig godt ... tror jeg.. Du er en typsk stereotypisk Bærumsgutt med masse penger, investert alt i utseende og klage som ett helvette hver gang en dame avslår deg Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Har du noen gang sett en person som er skikkelig usunn og som aldri trener stilt ved siden av en som faktisk tar vare på kroppen sin og bryr seg om seg selv? 7892561[/snapback] Så det er kosthold, trening og antall kviser som bestemmer personligheten? Kanskje jenta har vært alene med ham og hatt en ganske dyp samtale med ham. Vi mennesker gjemmer oss under et skjell. Hans skjell er en drittsekk, men for alt dere vet kan han egentlig være ganske ålreit. Edit: La til quote da lakus postet. Endret 7. februar 2007 av Larzemannen Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Nei. Dere skjønner ikke. Han der er helt klinkokos. Hun sier det selv av og til. Jeg hater han. Han har bustete hår som en narko ! Ja jeg hater han ja ! han har ikke noe personlighet eller noe. Maser om penger å alt. Jo, skjønner veldig godt ... tror jeg.. Du er en typsk stereotypisk Bærumsgutt med masse penger, investert alt i utseende og klage som ett helvette hver gang en dame avslår deg 7892583[/snapback] tabbe er ikke det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 tabbe er ikke det. Mn du oppfører deg som en, og tro meg, det legger hun merke til Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Nei. Dere skjønner ikke. Han der er helt klinkokos. Hun sier det selv av og til. Jeg hater han. Han har bustete hår som en narko ! Ja jeg hater han ja ! han har ikke noe personlighet eller noe. Maser om penger å alt. Jo, skjønner veldig godt ... tror jeg.. Du er en typsk stereotypisk Bærumsgutt med masse penger, investert alt i utseende og klage som ett helvette hver gang en dame avslår deg 7892583[/snapback] tabbe er ikke det. 7892612[/snapback] Dere skjønner ikke hvordan han er ! Kan si det litt tydeligere. Han roter med forskjellige kvinner. Han er helt på trynet fyren. han kan aldri være grei fordi jeg snakker til han å da sier han bare sånn "kjæftn din" "homo". Han e bare så jævlig ego. Så truet han med å banke meg hvis jeg ble sammen med hun. Han er så sykt teit. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) tabbe er ikke det. Mn du oppfører deg som en, og tro meg, det legger hun merke til 7892621[/snapback] Trur hun er redd for å snakke med meg. Hun flørter med meg MYE med å vise ting og tegn når vi sitter i klassen. Hun spør meg om alt på msn å. Hun flørter mest på msn med det teller vel ikke. Hun forteller meg alt mulig. Endret 7. februar 2007 av espeNaldoZ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dette ble plutselig litt ekkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg