bobbo_ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hadde sånn OD-dag idag, men jeg jobbet hjemme så arbeidstiden er litt fleksibel Det resulterte i endel bilder, ute og inne, men mange ble uklare pga. at jeg ikke hadde med meg stativet ut... Her er bildene: Klokke Rose Is Ødela thumnailsene, så det ble linker istedet... Jeg vet fokuset og skarpheten er litt på utebildene, men som sagt tok jeg ikke med stativet ut. Jeg er ganske ny i faget, så jeg trenger litt hjelp videre. Endret 7. februar 2007 av bobbo_ Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Var litt teit at ikke bladene i rosebildet også var i fokus, synes det ødela litt av bildet. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jeg likte det første bildet klart best. Det var enkelt og greit, men det er et forstyrrende element som trekker ned litt. Du kunne clonet bort den lille stripen som stikker ut på baksiden av klokken. Jeg er enig med Francesca angående det andre bildet. Det siste bildet er jeg veldig usikker på, så det får noen andre vurdere. Det er muligens litt utbrent (?) noen steder, men det kan ha noe med skjermen min å gjøre. Endret 7. februar 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå