Steina Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tenker nå når det er minus 20 grader om natten, og jeg setter meg inn i bilen om morgenen, for å fyre opp annlegget på fult. Jeg har noen 6x9" høytalerene i hatthyllen som ikke er i noen skikkelig kasse. Er det dumt å fyre opp de på full effekt mens de sikkert er harde og kalde? Burde man begynne å spille lavt, og heller skru de høyere etterhvert som temperaturen stiger? Synes de skurrer veldig lett når de er kalde. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hadde jeg vært deg ville jeg latt høytalerene fått spille litt på lavt nivå og kost seg litt før du vrir opp volumet. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Sånn helt egentlig så vil jeg sprenge dritten av dem, så jeg har en meget stor grunn til å kjøpe nye.. De kostet kun 600kr på CD Cardic, så kvaliteten kommer deretter. Har forsterker som kostet 12K for 2 år siden, samt 2 12" Sub'er, og ny spiller jeg kjøpte forrige helg for 2300kr, så de 6x9" høytalerene mine er en skam for lydkvaliteten Jeg vil bare ha bekreftelse på at det kan skade høytalerene ;D Lenke til kommentar
Defus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ah:) I så tilfelle ville jeg anbefale deg å vri opp på full guffe en kald morgen:) Noe enda bedre er jo å helle på litt flammende veske å tenne fyr på de? gir mye mer show enn bare å sprenge dem Kan jo lage video av det å vise her Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Hehe, ja.. kanskje. Men skal kjøpe meg nye høytalere frem også, samt kasse til 6x9", RCA kabler, ny basskasse ++, så tror jeg må vente med å sprenge de 6x9" jeg har nå.. Økonomien min begynner å henge i en tynn tråd, så tror jeg utsetter høyttaler-bålet litt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå