foffle Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Sjalabaisn. Må få kjøpt meg ett hovedkort til min athlon 4000+. Må være klokkevillig, ha pci-express og sata(mulig det er standard?) og flere viftetilkoblinger. Bør helst være uten chipsettvifte, men det er ikke et must... (ATX by the way ) Er ikke så "inne" på de forskjellige chipsettene eller merkene så det hadde vært fint med noen tips og erfaringer. Gjerne med linker Endret 7. februar 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) DFI of course. Netshop.no hvis de enda har da. Ser de ikke selger 939 hk der mer så prøv å få tak i ett brukt. Endret 7. februar 2007 av Ravenlord Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Uten tvil,DFI.Etter min mening,det absolutt beste til oc.Dønn stabilt også. Endret 7. februar 2007 av lucky666 Lenke til kommentar
foffle Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Takker Etter litt mer research ser dette jo ut som det jeg går for!! Lenke til kommentar
foffle Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Uten tvil,DFI.Etter min mening,det absolutt beste til oc.Dønn stabilt også. 7892354[/snapback] Bare ett lite teit spørsmål til... Er det bedre å gå for andre chipset siden jeg skal bruke x1950pro? Har ingen planer om crossfire... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Personlig ser jeg ingen grunn til å gå for annet chipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå