Excelsion Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Noen som kan fortelle meg hvor lang tid det egentlig tar før de får varene UT av lageret? Fikk ordrebekreftelse tidlig på mandag, og da forventa jeg jo att det ihvertfall var sendt innen nå! Men leveringsbekreftelsen jeg fikk i dag sa følgende: Ordren over har ennå ikke blitt levert fra vårt ordresystem. I følge aktuell lagersaldo i ordresystemet finns samtlige komponenter på lager til din ordre. Den kommer derfor til å leveres ut og sendes fra oss ved neste utleveringstidspunkt da samtliga komponenter nå er reservert til din ordre. Dette har stått i leveringsbekreftelsen siden mandag!!! Utrolig frustrende... Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 sikkert masse stress pga jul og drit. De er raske ellers i hvertfall.. tok 4 dager fra jeg bestile skjermkortet mitt, til jeg fikk det... send en mail til dem og spør. :smile: Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Anubis : synes du d er rimelig med 4 dager for en vare ? Bestiller du fra psdata må mandag kveld så er d sent på tirsdag,onsdag har du d. Forbeholt at varen er på lager... Lenke til kommentar
sealt Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Det må ha skjedd en glipp,de burde sende senest dagen etter bestilling,jeg bestilt fredag ettermiddag og fikk leverings bekreftelen på mandag ettermiddag. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Har nok skjedd en glipp ja, jeg bestilte både hos komplett, Microplex og Databutikken en fredag. Alt ble levert onsdag i uken etterpå. Altså like kjapt fra Sverige som fra Komplett og Microplex i Norge... Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Quote: On 2001-12-20 19:34, Espen_^ skrev:Anubis : synes du d er rimelig med 4 dager for en vare ?Bestiller du fra psdata må mandag kveld så er d sent på tirsdag,onsdag har du d.Forbeholt at varen er på lager... de sender fra stochkholm eller noe da. må regne med en dag eller to ekstra da. Lenke til kommentar
Vindicare Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Bestilte 4x papst 12 decibels kabinetts vifter fra databutikken, på mandag, de ble send på mandag ogpå onsdag hadde jeg mottoatt dem... ingenting ogklage på her...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå