Darthvulture Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 jeg og noen venner laget denne på skolen,er en stund si vi laget denne, men jeg glemte å poste den på dettte forumet: http://video.google.com/videoplay?docid=2340454287097254866 kommentarer er alltid kjekke å få Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Den traileren var skikkelig bra! Veldig gode lydeffekter i tillegg til gode toningseffekter. Minnet meg om Fritt Vilt først, helt til jeg såg teksten på engelsk God spenning i traileren, fanget i alle fall lysten min. Den såg med korte ord proffesjonell ut. Bra jobba! Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dette ser ut som en kjedelig film. Temaet "trapped" byr på thriller og spenning, men denne traileren gir utrykk for at hele filmen foregår i og omkring to-tre etasjer i et parkeringshus, men mye løping mellom etasjene med en morder i hælene. Jeg syns, hvis jeg tenker nøye etter, at jeg har sett dette før, i filmer som Fredag den 13., Skrik 1, 2 og 3, I know what you did last summer 1 og 2, o.s.v. Logikken virker ikke helt stødig heller. Tenker f.eks. på scena der han sitter i heisen, og døra går opp bak ham; hvorfor går ikke morderen inn? Og hvorfor går ikke den jagede bare ut av parkeringshuset? Hvorfor bruker morderen tid på å luske rundt i korridorer i bakgrunnen? Jeg virker kanskje brysk, men dette ser bare ut som en ganske dårlig ripoff av typiske tenåringsgrøssere. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Dette ser ut som en kjedelig film. Temaet "trapped" byr på thriller og spenning, men denne traileren gir utrykk for at hele filmen foregår i og omkring to-tre etasjer i et parkeringshus, men mye løping mellom etasjene med en morder i hælene. Jeg syns, hvis jeg tenker nøye etter, at jeg har sett dette før, i filmer som Fredag den 13., Skrik 1, 2 og 3, I know what you did last summer 1 og 2, o.s.v. Logikken virker ikke helt stødig heller. Tenker f.eks. på scena der han sitter i heisen, og døra går opp bak ham; hvorfor går ikke morderen inn? Og hvorfor går ikke den jagede bare ut av parkeringshuset? Hvorfor bruker morderen tid på å luske rundt i korridorer i bakgrunnen? Jeg virker kanskje brysk, men dette ser bare ut som en ganske dårlig ripoff av typiske tenåringsgrøssere. 8081254[/snapback] Men så er vel kanskje skrekk-filmer den sjangeren som er tyggd og spyttet ut flest ganger av alle. Det krever ekstremt mye for å være nyskapende i en såpass oppbrukt sjanger. Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Dette ser ut som en kjedelig film. Temaet "trapped" byr på thriller og spenning, men denne traileren gir utrykk for at hele filmen foregår i og omkring to-tre etasjer i et parkeringshus, men mye løping mellom etasjene med en morder i hælene. Jeg syns, hvis jeg tenker nøye etter, at jeg har sett dette før, i filmer som Fredag den 13., Skrik 1, 2 og 3, I know what you did last summer 1 og 2, o.s.v. Logikken virker ikke helt stødig heller. Tenker f.eks. på scena der han sitter i heisen, og døra går opp bak ham; hvorfor går ikke morderen inn? Og hvorfor går ikke den jagede bare ut av parkeringshuset? Hvorfor bruker morderen tid på å luske rundt i korridorer i bakgrunnen? Jeg virker kanskje brysk, men dette ser bare ut som en ganske dårlig ripoff av typiske tenåringsgrøssere. 8081254[/snapback] Men så er vel kanskje skrekk-filmer den sjangeren som er tyggd og spyttet ut flest ganger av alle. Det krever ekstremt mye for å være nyskapende i en såpass oppbrukt sjanger. 8114805[/snapback] Må si meg uenig der. Det skulle ikke være vanskeligere å lage en original grøsser enn andre sjangere. Og uansett så skulle det være fint mulig å styre unna de mest oppbrukte temaene innen sjangeren. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Traileren var brukbar den =) Fine bilder og kameravinkler, men han gutten løp som en skadeskutt ugle... Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Må nok desverre si meg enig med Kimbare her ja.. Pluss at jeg ikke likte skuespillet til han kar'n. Spesielt når han løper, han ser blandt annent rett inn i kameraet.. Lenke til kommentar
msparco Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Det første som streifet meg var at dette ligna på The Grudge. Ellers var det helt grei filming, men historien var litt tynn og oppbrukt, men det er jo en flott måte å øve seg på da. Selv dagens mest anerkjente filmskapere har begynt slik som dette. Endret 13. april 2007 av msparco Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kul trailer! Se om dere klarer å få en "hook" med mer særpreg. F.eks. at morderen/monsteret har et narkotikaproblem, og er ute etter hodepine-tablettene til den unge helten . Eller at helten ufrivillig har sørget for at morderens hund er død, og at han derfor vil ta ham. Eller at det rett og slett er parkeringshusets eget spøkelse som går igjen for å ta alle miljøsvindlerne som kjører dieselbil. ok, det var kanskje ikke verdens mest seriøse forslag, men dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
nndreas Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Veldig kul! Kan jeg spørre hvor du fikk tak i lydene og skriftene fra ? F.eks lyden når morderen springer forbi skjermen, i starten av filmen. Bruker Premiere.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Syntes det så veldig bra ut Er dette bare en trailer dere laget eller skal dere lage Trapped? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Vet ikke helt hva jeg skal si. To personer som løper rundt i løpet av hele filmen? Ser ikke noe spennende ut iallefall. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Vet ikke helt hva jeg skal si. To personer som løper rundt i løpet av hele filmen? Ser ikke noe spennende ut iallefall. 8654862[/snapback] Må si meg enig der. Hva er handlingen en psyco killer som springer etter en person i hele filmen. Og foregår hele handlingen i et varehus?.. Syntes heller ikke traileren såg så god ut. Likte tittelen Trapped men tittelen når ikke opp til forventningene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Det hadde vært mer spennende om dere lagde traileren slik at vi fikk se han kjøre(18?) til jobben/whatever en sen kveld, og så skjedde rare ting mens han parkete bilen. Han prøver å komme seg ut av garasjen, men det går ikke(dunno why), så han må komme seg ut. Alt for lite handling i den traileren. Hvorfor setter han seg ned hver gang han står stille? Narkoman eller? Han må også lære seg å springe, hvis du hadde fått en morder etter deg så hadde ikke du jogget rolig bortover gulvet. Endret 20. mai 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Traileren var god nok teknisk, men noen kameraføringer, og ikke minst manus var rett ut kjedelig. Jeg ville absolutt ikke valgt å se den filmen. Noen av scenene dere filmet til traileren var alt for lite passende til en slik film. Dessuten burde klippinga vært stramma opp litt. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 ok først må jeg si dette her er en trailer, scenene er ikke i noe rekkefølge... nr 2 joda, måtte løpe som en skadesktt fugl for at de skulle kunne følge etter, men hvem sa at dette ikke kunne være originalt? det jeg tenkte meg var at personen var schizofren og at alt han opplevde var i hans hode en fin fin slutt det da? men slikt skal man ikke få oppleve før man ser selve filmen, så traileren skal bare lokke fram folk, og da bruker jo man klisjeer som ofte trekker folk til å se filmen... Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg syntes dette var veldig bra jeg. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg fikk i alle fall lyst til å se mer! Selv om historien kanskje virker tynn der så er det ofte slik på trailere. Men jeg er enig at han gutten som løp så helt skadet ut. Løp jo kjempe sakte :S Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvordan fikk dere til det stilige grafiske med motion på titlene? Helt ok dette . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Synes hovedpersonen kan prøve å se litt mer desperat ut. Jeg hadde ikke trykket på heisknappene for å si det sånn, hadde sikkert smelt til av all makt mens jeg ropte "FAENS FrP HEIS!" eller noe annet hedensk skjells-ord. Ellers kan jeg si at jeg ikke bryr meg så VEEEELDIG, mye om manuset i en film, bare teknikken, skuespillet og at det er "fornuft" i det man lager. Endret 30. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå