Isbjørnen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 lurte på om noen vet om det går fint å starte en pc uten kabinett(pw-knapp) ved å kortslutte power-on og gnd pin på hovedkort? bestilte ny pc fra netshop i deler, og har fått alt utenom kabinett, klør litt i fingra til å teste pc'en nå selv om jeg ikke har fått kabinettet. Er vel bare å kople til alt og kortslutte power-on - Gnd pin? eller er det store sjanser for at jeg ødelegger noe? Lenke til kommentar
Isbjørnen Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 lurte på om noen vet om det går fint å starte en pc uten kabinett(pw-knapp) ved å kortslutte power-on og gnd pin på hovedkort? bestilte ny pc fra netshop i deler, og har fått alt utenom kabinett, klør litt i fingra til å teste pc'en nå selv om jeg ikke har fått kabinettet. Er vel bare å kople til alt og kortslutte power-on - Gnd pin? eller er det store sjanser for at jeg ødelegger noe? 7891888[/snapback] Fikk starta pc'en, men skjermen vil ikke på. Feilmeldingen er "Digital out of range" Har et Club3d 8800 GTX skjermkort og en LG 204WT skjerm. Noen som vet hva jeg må gjøre? prøver å skifte til vga kabel istedet nå Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hadde nok ventet, men må du så sett alt på en pappeske.. Lenke til kommentar
Isbjørnen Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 funker fint det Holder på å installere vindows wista nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå