Scotty Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Herlig! I bruk allerede Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Å sende fra mobilen koster meg 40 øre. Å sende fra mobilen, via Opera Mini, koster meg ca. 10 øre. Å sende SMS når jeg først er ved PCen koster meg ingenting. Forsåvidt et greit tilbud, men for meg er det i hvert fall ingen grunn til å bruke det. Det er sjelden jeg har tilgang til MSN Messenger uten å ha tilgang til å gå på internett og sende derfra. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er jo veeeldig enkelt da. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvordan betales det? Finner ikke noen info på dette jeg... Legges det til på mobilregningen min, får jeg regning i posten eller hva? Husker ikke hva jeg har oppgitt av opplysninger i .net passport kontoen min. Lenke til kommentar
ColeyMoley Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor skal Amobil surre med dette, når det har kommet en innebygd funksjon i Live Messenger som nettop lar deg sende meldinger...? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dyrere enn abonemanget mitt jo O.o Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor er ikke tjenesten pålogget nå? Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 litt kjedelig at det er billigere og sende fra abn. enn fra amobil Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hmmm.. amobil sin tjeneste? :S nå skjønner jeg ingenting. har hatt SMS mamma fra biip.no i en uke eller noe på min msn :s http://biip.no/default.aspx?section=articles&name=sms-mamma Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Står ikke noe om på http://www.amobil.no/smsmamma at man må sende en melding til et nummer for å starte å bruke tjenesten. Kanskje en idé å huske å skrive det også i fremgangsmåten? ^^ Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tungvindt! mye lettere å bare ta mobilen fatt Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tungvindt!mye lettere å bare ta mobilen fatt 7902528[/snapback] Uenig.. mye lettere å skrive på msn(f.eks): SMS Robin Halla hva skjer a? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 meget hendig. funker dette også med sms som koster egentlig mye mer enn vanlig sms, f.eks. nummeropllysningen og man bare blir å betale standard taksten på 48 øre? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hva skjer med smileys? Standard og egendefinerte? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dette er sikkert en grei tjeneste for noen, men det er jo synd at prisen er såpass høy. Man priser seg litt ut når sms priser er over det mange betaler fra mobilen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Har brukt denne tjenesten via http://www.biip.no/ en stund nå. Vil vel bli flere som kommer med tjenesten etterhvert, så her er det vel bare å se an hvem som gir de beste prisene osv. Greit at en kan lagre nummer slik at en kan bare skrive "sms navn". En ulempe med denne tjenesten er at motparten ikke kan velge svare i meldingen, da blir det bare feil under sending. Endret 8. februar 2007 av svortevik Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 amobil? Var da vitterlig Biip som var ute med dette her. Lenke til kommentar
Duggis Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det står ikke tilfeldigvis feil i artikkelen, for å legge til kontakt må en skrive nr først så navn, ikke navn først. F.eks 12345678 Lars, ikke Lars 12345678. Mulig det er nevnt tidligere, har ikke lest hele tråden Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 amobil? Var da vitterlig Biip som var ute med dette her. 7903205[/snapback] Nei herregud! Inpoc var før Biip. Biip bare hermer etter!!1111oneone!! Serriøst... Er ikke om hvem som var først.. Om det er det, så var det IALLFALL ikke beep. Konkuranse er bra. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Å skrive SMS på mobilen er det værste jeg vet, så å sende fra dataen er genialt Koster meg 69 øre å sende fra telenormobil.no, etter de første 30 gratis, så kommer mest sansynlig til å ta denne funksjonen fatt! Endret 8. februar 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg