SmaX Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hey Lurer på kas temperatur eg ska fulla. Bilde: (0,5 mb) Bilde av programmene og tempen Er det Intel Thermal analysis tool eller speedfan eg skal fulle ? Holder på og overklokke ,, lurer på kas,,, og kafor det er så stor forskjell. Takke for svar! Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hey Lurer på kas temperatur eg ska fulla. Bilde: (0,5 mb) Bilde av programmene og tempen Er det Intel Thermal analysis tool eller speedfan eg skal fulle ? Holder på og overklokke ,, lurer på kas,,, og kafor det er så stor forskjell. Takke for svar! 7891623[/snapback] Motherboard Monitor 5 eller Everest... Temperatur-avlesing i Speedfan er uoversiktelig. Lenke til kommentar
SmaX Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 De va da ikkej de eg lurte på Lurer på om de er 45(TAT) Grader elle 32(speedfan/everest) grader som er rett? ka skal eg følge når eg overklokker. 32 va litt lite så trur det er 45 ? Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 De va da ikkej de eg lurte på Lurer på om de er 45(TAT) Grader elle 32(speedfan/everest) grader som er rett? ka skal eg følge når eg overklokker. 32 va litt lite så trur det er 45 ? 7892093[/snapback] Er det som er problemet med speedfan... ser ikke hva de ulike sensorene er... I Everest vises rett temp hos meg i forhold til temp i post og mbm5. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 TAT er det du skal følge i dette tilfellet. Programmer som gir riktig temp på C2D prosessorer er TAT, CoreTemp og Everest (Med everest må du huske å se kjernetemperaturene og ikke CPU temp.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå