tunefish Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Er det bare jeg som ikke kommer inn på microplex.no, eller er det de som har problemer? Lenke til kommentar
_BOFH_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det er ofte (skal ikke si alltid, men det virker slik) at jeg ikke kommer inn på microplex sine sider tidlig på morgenen. Mulig de har planlagt nedetid om morgenen (alle eller noen) for kald backup, patching, osv... Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei! Vi har flyttet tidspunktet for systembackup, oppdateringer osv. til kl. 6:30 og dette tar ca. en halvtimes tid, så butikken er utilgjengelig i den perioden hver morgen, det er korrekt :smile: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hvem er det som sikler på datadeler kl 0630 om morran da?? :wink: ****s morrafugler Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Folk som har lite å gjøre før de skal på jobb :smile: Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Eventuelt studenter som har døgnet og sitter på morran og venter på bussen sørover hjem til mor og far... (Oui, c'est moi!) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Uff ... tenker mest på han stakkar'n som må opp klokka 6 for å starte den backup-rutina. Espen, du eller den som har denne fæle jobben har min dypeste medfølese. :wink: Alt før klokka 08 er umenneskelig :wink: Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 00:23, skrev ufo:Uff ... tenker mest på han stakkar'n som må opp klokka 6 for å starte den backup-rutina. Espen, du eller den som har denne fæle jobben har min dypeste medfølese. :wink: Hei! Nesten verre med han vi har satt til å skrive ordrebekreftelser til alle døgnets tider :wink: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå