Anders Voldsund Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hei Internettet mitt fungerer ikkje heilt som det skal. Eg har ein Zyxel Prestige 660 HT-3 modem, og ein trådlaus router/switch. Den stasjonære er kobla til modemet og modemet har 4 portar. Det går også ein nettverkskabel frå modemet til den trådlause routeren. Problemet her er at det fungerer veldig dårleg med den å ha stasjonær og trådlaus samstundes. Den trådlause blir av ein eller annan grunn meir prioritert enn den stasjonære dataen, slik at ikkje den stasjonære har internett, og viss den fyrst har, er det veldig ustabilt. Så kva kan eg gjere? Routeren er heilt ny, (nettopp fått ny sidan den gamle ikkje var heilt god), og den trådlause routeren er ca. 2 år gammal. Glad for hjelp. A.V La ved eit bilete som burde forklare det meste. Endret 11. februar 2007 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Eg bumpar denne tråden, og har lagt ved eit bilete. Problemet er altså å få stabilt internett med trådlaus, og ikkje trådlaus samtidig. A.V Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Om problemet nå er å få stabilt trådløs, så er kanskje en mulighet å prøve å sette fast kanal på det trådløse... Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Formulerte meg litt feil. Det er fortsatt slik at har eg begge kablane inni samtidig. (Stasjonær og trådlaus) Så blir det trådlause prioritert meir enn den stasjonære. Det gjer at den stasjonære sitt internett blir ustabilt, og dårleg. A.V Endret 11. februar 2007 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå