JKJK Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) rettelse: hwb.no burde. hp sine også. Btw.. bestilte en vareprøve på en tynnklient som kunne monteres inn i en systemkanal. Rent fysisk var den jo genial, men oppbygningen av CE'n og det administrative systemet var jævli dåli. Interessang sak fordi. Endret 9. februar 2007 av JKJK Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 rettelse: hwb.no burde. hp sine også. Btw.. bestilte en vareprøve på en tynnklient som kunne monteres inn i en systemkanal. Rent fysisk var den jo genial, men oppbygningen av CE'n og det administrative systemet var jævli dåli. Interessang sak fordi. 7903533[/snapback] Jackpc? Eg venter en slik til test også. Rart hvor eg gleder meg og skuffet andre blir Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bumper denne litt jeg... er det noen som har fått testet officestation i et arbeidsmiljø? Vi har selv gått til anskaffelse av 10stk, 6av dem kjører mot en middelmodig XP maskin og det fungerer utmerket til det de skal brukes til. -Office -Lett nettbruk Disse brukes på skole og dermed er det en kjempefordel at vi kun har "serveren" å forholde oss til, blir utrolig mange PC-er rundt om på skolene etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå