Movieman Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Heey! Jeg har ett problem... Jeg har blittt klippt så kort at jeg synnes det rett og slett er forferdelig. Vet noen her om ett produkt som får Håret til å bli lengere?? Hilsen Bjørnar Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tidsfordriv får håret til å bli lenger.. Jo lenger du holder på, jo lenger blir det... Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Bruk lue eller parykk. Evt kan du begynne å spille basketball. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå ble jeg veldig nysgjerrig her... Diamanche, du må nesten forklare hvordan hår blir lengre av å spille basket ? Du kan ta hår extension eller sånn da Eller er det tidsfordriv. Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Bra det er kaldt da: Bruk lue!! Men det påstås faktisk at det finnes tabletter som øker veksten av både hår og negler. Jeg husker i farten ikke hva de heter, men vet de selges hos en del frisører og slike kropps-og hudpleie steder. (kanskje andre steder også: helsekost? Vita?) Vet ihvertfall at de inneholder godt med B-vitaminer. Om de virkelig virker, eller bare er juks og fanteri.....det vet jeg ikke. Uansett; hår vokser ganske fort .....så det går heldigvis fort over. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå ble jeg veldig nysgjerrig her... Diamanche, du må nesten forklare hvordan hår blir lengre av å spille basket ? Du kan ta hår extension eller sånn da Eller er det tidsfordriv. 7891532[/snapback] "Alle" basketspillerene jeg kjenner klipper håret helt kort. Du får nok dessverre ikke lengre hår av å spille basketball nei... Lenke til kommentar
.sere Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ølgjær skal visst hjelpe, men da vokser alt håret på kroppen fortere. Tror du får kjøpt det på apoteket. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 parykk gjør susen, men det er ikke det billigste alternativet. Ølgjær skal hjelpe har jeg hørt. Slapp av det er bare hår og det vokser ut. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Knask litt b-vitaminer. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ølgjær skal visst hjelpe, men da vokser alt håret på kroppen fortere. Tror du får kjøpt det på apoteket. 7892739[/snapback] Er dette mer enn et kjerringråd? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Eneste er vel å ta tiden til hjelp og gjøre det beste ut av det. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Skal ikke Vaselin(eller åssen det nå skrives) hjelpe med å få håret til å vokse raskere da?? Syns jeg hørte det på tven her en dag. da spurte de vistnok på apoteket om det hjalp. Endret 8. februar 2007 av Skrote Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 spiser du egg får du skjegg... gammalt kjerringråd. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ølgjær skal visst hjelpe, men da vokser alt håret på kroppen fortere. Tror du får kjøpt det på apoteket. 7892739[/snapback] Er dette mer enn et kjerringråd? 7895418[/snapback] Ølgjær inneholder masse B-vitaminer, som er det som gjør at håret vokser. Er litt psykisk og litt fakta Lenke til kommentar
Juden Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Bruk lue eller parykk. Evt kan du begynne å spille basketball. 7891366[/snapback] ja for i basket så ser man tøff ut skallet. lurt dimanche Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå