Gå til innhold

Problemer med en ViewSonic VP2030b, sync feil?

{TRiAL}

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en ViewSonic VP2030b skjerm igår, fikk satt den opp og gledet meg til og teste den ut i div ting.

Men la fort merke til at ca. på midten av skjermen ser det ut som den er "delt".

Det vil si viss jeg holder et vindu og drar det sidelengs o.l så henger nedre del av skjermen litt etter. Og det er hele tiden på samme sted på skjermen.

Samme skjer når jeg spiller fps spill, og ser meg rundt, så henger da nedre del av bilde litt etter. Noe som er utrolig irriterende.

Spørsmålet er da hva som kan være feilen? Om noen har vært borti lignende feil før? Eller om det er en feil med skjermen og det bare er og bestille ny?

Bare så det er sagt, så har jeg lagt inn siste drivere til skjermkortet mitt som er et GeForce 7800GT.

Har ikke lagt inn noen drivere for skjermen, men tentke jeg kunne prøve på det når jeg kommer hjem fra jobb.

Men om noen skulle ha noen gode idéer for hva problemet kan være, og om det lar seg fikse på en enkel og grei måte? Eller produksjonsfeil på skjermen, og må sende den i retur?

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...