Teac Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei. Skal levere inn en oppgave på skolen om ikke så altfor lenge og da tenkte jeg at skulle teste om oppgaven min inneholdt noe avskrift ved hjelp av et plagiat kontroll program og derfor lurte jeg på om noen som hadde brukt det før og visste hvor det var mulig å finne no slikt? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Fant et web basert på ephorus.com prøvde det men det var sånn demo versjon. Ingen som vet om noen? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 For å forsikre læreren om at det er du som har skrevet det kan du legge inn noen leif. "plagiat kontroll program" Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 kan du utdype det litt? hehe. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 kan du utdype det litt? hehe. 7891365[/snapback] Ord delings leif. Neida, men du kan jo legge ut teksten din her, så bør du jo få 100%, men du kan vise til at du har lagt den ut selv. Evt bør du vurdere å skrive oppgaven selv. Ikke noe moro for de som faktisk jobber at noen jukser. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Oppgaven har jeg skrevet selv. Men hadde litt lyst å teste hvordan sånne ting fungerer. Prøvde ut den euphorus og la inn oppgaven. Fikk 1% score, antar at det er 1 prosent avskrift. Linken til siden kommer opp og du får opp en linje med det som er skrevet av og hvor likt det er. I mitt tilfelle var det bare 2 - 3 linjer som inneholdt årstall og datoer som ikke kunne skrives om.. Må vell huske og fjerne den ifra siden tilfelle den kan bli funnet innpå den siden, da blir det jo 100% :S Lenke til kommentar
Fx-21 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvordan fikk du prøvd demoen? Måtte du registrere deg først på denne siden: https://www.ephorus.com/en/try-now/free-trial for så å vente i noen dager på et svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå