Villmink Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Driver å bestiller litt stasj til Chieftec kabinettet jeg venter på. Har tenkt å bytte ut led's på frontpanelet med 2 blå eller lilla, er det noen her som vet om jeg trenger 12v eller 5v for dette? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 du trenger ingenting spesielt, du bare bytter ut nå-værende dioder med de nye og starter maskinen... :wink: Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Det var det jeg hadde tenkt å gjøre men vet ikke om det er 5V eller 12V led's jeg skal kjøpe :smile: Lenke til kommentar
StiFNils Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Viste ikke at det fantes 5v og 12v LED's trudde alle brukte 1,6v. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Koffer måle du ikje bare på HK`?`` Miner er 1.3 trur i?! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Har ikke hatt utstyr til å måle det med men skal ta meg en tur på clas ohlson eller noe sånt for å skaffe det i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå