Bluum Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har merket at det til tider går veeeldig treigt inne på forumet her, mens andre sider åpnet samtidig i samme nettleser (Opera) går helt normalt. Har også lagt merke til at det er blitt litt flere brukere som er logget inn samtidig, eller, sånn kan det virke. Så er det serverene deres som kan bli litt "overbelastede" eller er det rett og slett noe merkelig med min nettleser, PC eller internettilkobling? Og er det andre som har merket noe? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Antar du også hadde full stopp for få minutter siden? Merket det godt selv ja, og er faktisk ikke første gang. Bruker Firefox som nettleser. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 har noengang fått feilmeldingen "teksnisk svikt" eller no de siste dagene. ie7 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Fikk en sånn nede melding i går faktisk, og en "fant ikke domenet" for 10 min siden elns. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 OK, godt å høre det ikke bare er meg Da er det nok litt for mange av oss som skal inn på en gang. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Diskuteres her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...view=getnewpost Så ja, vi er (meget) obs på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg