neadii Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei! Jeg skal mekke meg selv en hjemmeside, og derfor trenger jeg et gratis cms-system der jeg har mulighet for: Mulighet for login Mulighet for å registrere seg Skrive nyheter Mulighet for newsarchive Skrive artikler (og tutorials - jeg kan endre litt hvis det er mulig å poste artikler slik at jeg kan poste tutorials med samme funksjon) Et forum Mulighet for å kunne endre design Contact-script (er ikke sikker på hva jeg skal kalle det) Mulighet for bildegallery Mulighet for files-section Mulighet for links-section Mulighet for link-us-section (slik at jeg lager bannere som andre kan ha på siden sin) Mulighet for å vise hvem som er online M.v.h neadii a.k.a Panic Killer Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg bruker e107 å stortrives med det, jeg er ikke helt sikker på om det har alle de funksjonene du vil ha, men kan garantere deg at jeg liker det http://www.e107.org Besøk min hjemmeside som er laget i et e107 cms system, er ikke helt ferdig, men det begynner å ligne noe http://www.killersofeurope.hotserv.dk -MathiasF Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er så artig å komme inn på sånne sider, og med éin gong sjå at det er bygd på eit CMS som gjer det heller vanskelig å fjerne "portalfølelsen". :-) Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Skal se mer på e107. Selv om jeg tror jeg kommer til å bruke Webspell, ettersom at jeg har bruket det litt før. edit: Eksempel på side med Webspell Endret 7. februar 2007 av neadii Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Så bra ut det, kanskje jeg skal skifte til det? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Jepp, det systemet funker ganske bra, men jeg elsker å lære å bruke nye ting. Hvis du vil bytte til Webspell kan du lære det her. (guide skrevet av meg ) Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 hvorfor ikke utvide funksjonaliteten til et eksisterende CMS ved å legge til de funksjonene du trenger? og deretter submitte en patch til utviklerne.. all-win situasjon.. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan. (Kan jo alltids teste litt, men det får bli til helgen.) Lenke til kommentar
neadii Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Vel, jeg lette litt rundt og så fant jeg Joomla. ( http://www.joomla.com ) Og jeg driver å tester litt med det. Så langt funker det utmerket. Testsiden jeg bruker atm. Lenke til kommentar
aslet Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det er ingenting som er så hardcore som å mekke et selv! Men på Open Source CMS finner du kanskje noen du ikke har hørt om i tillegg til flere du kjenner. http://opensourcecms.com/ Der kan man sammenligne og få demoer av alle som ligger til nedlastning. Her ligger anbefalinger som andre brukere har gjort seg. Lenke til kommentar
investor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 mambo joomla ez søk på noen av disse på google! Lenke til kommentar
neadii Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Jepp, joomla har jeg testet, mambo kommer jeg vel til etterhvert. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Joomla og mambo er stort sett de samme. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er så artig å komme inn på sånne sider, og med éin gong sjå at det er bygd på eit CMS som gjer det heller vanskelig å fjerne "portalfølelsen". :-) 7891736[/snapback] Du tar opp ett vanvittig bra poeng egentlig. 99.9% av dagens CMS system gir deg øyeblikkelig portal følelsen. Synes Seditio gir deg bra customization muligheter, ihvertfall best av de alle. Men beste er å lage selv Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 vill bare ha detta i mine inlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå