MrL Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 les dette!. Nå har vi gamere enda en god grunn til å sitte foran pcen! Tusen takk itavisen Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Haha. Kan ikke si jeg har merket at synet har blitt bedre men, heller dårligere. Itavisen Har hørt at spilling skal forbedre reaksjonsevnen også, og øke kreativiteten i visse tilfeller Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 synet mitt har blitt 20% dårligere etter jeg starta å game skikkelig... Lenke til kommentar
Tornado Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 LOL! må si at cs ikke har forbedret synet mitt noe videre, men jeg kan klare å leve i god tro! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Det er vel heller evnen til å oppdage detaljer ol de mener... ikke skarpheten på synet... Det var da veldig mye blod på det cs bildet.? EDIT: å mener forskerne at dataspill kan bruke i behandlingen av folk med synslidelser. Legen: ser du har spillt for lite skytespill i det siste... her er en legeerklæring på at du må være hjemme å spille CS i arbeidstiden.... Endret 7. februar 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 jeg har ivertfall blitt mer nærsynt de siste året, tror nok at skjermen har hatt en pixel med i spillet ja men det med å oppdage detaljer osv kan jo være riktig... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hehe, jeg har ikke merket noe enda. Får vell bare spille mer da. Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det der er helt feil. Når man bare ser inn i en dataskjerm, blir synet innsnevret, og man vil for eksempel få problemer med å skumlese tekster som står med liten skrift eller på store sider. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har spilt pc siden jeg var liten, har ingen problemer med synet Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Aldri vert bekymret for det der, men når jeg spilte wow på det meste, så begynte jeg og tenke litt på det, for da kunne man virkelig sitte i EVIGheter uten at øynene fikk pause. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg tror man blir bedre i engelsk av spilling Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 For noe vås. De kan jo ikke skrive at synet blir forbedret når det er evnen til å oppdage detaljer etc. som blir bedre. Brillestyrken stuper jo nedover dersom man sitter foran skjermen på jobb og på fritiden. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 jeg vil jo også si at detaljene blir mer "usynlige" ettersom synet blir dårligere Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har merket at jeg har blitt mer nærsynt etter at jeg begynte med gaming på fulltid. Men noe må jo ofres Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) hva har man briller/linser til? Endret 7. februar 2007 av xitto Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) hva har man briller/linser till? 7894800[/snapback] Jeg vurderer å skaffe meg noen linser, har problemer med å se hvem folk er på lang avstand. Har skjedd noen ganger at en venn har vinket uten respons Endret 7. februar 2007 av mortenmm Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Så har jo kvaliteten på skjermane litt å seie og då! F.eks. forskjellen på ein 100Hz hardcore gaming CRT enn ein 60Hz 10-år gammal CRT. Der sistnemnde er tortur for augene, og som gir meg hovudverk etter 10min bruk. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hva har man briller/linser till? 7894800[/snapback] Jeg vurderer å skaffe meg noen linser, har problemer med å se hvem folk er på lang avstand. Har skjedd noen ganger at en venn har vinket uten respons 7894815[/snapback] Da er det nok på god tid å få tak i linser/briller. Synet ditt er nok verre enn du tror. Gå til synsprøve så skal du få se Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hmm, har spill FEAR endel og jeg har ganske ok syn. Må nok være dette som gjør det ja, bare og spille vidre her ja Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Spiller en god del data, og jeg vil påstå at jeg har bedre syn enn de fleste andre i klassen min Jentene som nesten aldri rører en data derimot, sitter med lesebriller hele gjengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå