Drog Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Lurer på hva den beste forsterkeren man kan få tak i til 6-7000kr er. Har ikke så mye penger, så jeg har tenkt å bare kjøpe forsterker i første omgang. Og bare bruke noen høytalere jeg har hjemme. Hva syns dere for eksempel om denna? http://www.lydogbilde.no/ny-receiver-fra-h...4251-45377.html Hva syns dere om den ovenfor sammenliknet med denne i forhold til pris: http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=436...14Z&testid=1899 Er takknemlig for alle svar Endret 7. februar 2007 av Drog Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Den nederste du linker til er en stereoforsterker link H\K er nok neppe noe dårlig valg! Man da må jeg nesten spørre deg om du ser mye på film? Det første anlegget mitt var surround, men etter noen mnd forsto jeg at jeg hadde puttet pengene mine feil. Jeg hørte jo mest på musikk. Du for også god filmlyd fra ett godt stereoanlegg Lenke til kommentar
Drog Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Den nederste du linker til er en stereoforsterker linkH\K er nok neppe noe dårlig valg! Man da må jeg nesten spørre deg om du ser mye på film? Det første anlegget mitt var surround, men etter noen mnd forsto jeg at jeg hadde puttet pengene mine feil. Jeg hørte jo mest på musikk. Du for også god filmlyd fra ett godt stereoanlegg 7895769[/snapback] OK. Hører mye på musikk, men ser mye på film også. Så jeg vil helst ha Surround-anlegg. Har ikke råd til mer enn 6-7000kr. Skal bygge videre på anlegget når jeg får råd... Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 H/K 245 er e meget god forsterker i den prisklassen, strømsterk og musikalsk. Lenke til kommentar
Drog Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Men har dere noen andre forslag i den prisklassa? Også lurer jeg på hva en effekt-forsterker er? Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Men har dere noen andre forslag i den prisklassa? Også lurer jeg på hva en effekt-forsterker er? 7916884[/snapback] effektforsterker er et ren effektrinn, altså den delen som forsterker lyden. En vanlig integrert forsterker består av forforsterker og effektforsterker i samme boksen. Jeg har ikke noe annet alternativ som jeg kommer på i farta.. skulle jeg kjøpt en ny hjemmekino forsterker i den prisklassen ville jeg nok valgt den selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Finner sikkert noen i samme prisklasse som er ca like bra. Da kan du titte på yamaha og pioneer feks Lenke til kommentar
Drog Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Skal kikke på det. Tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Skal kikke på det. Tusen takk for hjelpa! 7923630[/snapback] Ikke noe problem, skriv gjerne hva du kjøper og hva du syns Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Kan bare gjøre deg oppmerksom på at mange merker som pioneer, denon, yamaha osv ofte har betydelig mindre krefter enn H/K, Nad osv. Ikke se deg blind på oppgitt watt. Endret 12. februar 2007 av phax Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Se om du ikke finner en brukt Pioneer VSX-AX2AV-S en plass, ligger på rundt 6000 kr brukt. Mye for pengene Lenke til kommentar
Drog Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Skal kikke på alle forslag som kommer. Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå