RBW Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Med sitt vannkjølte GeForce 8800 GTX-kort lover Asus 11 prosent bedre ytelse og 12 grader lavere temperatur. Les mer Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Etter og ha satt inn den så forsvinner vel alle pci sporene dine... I hvertfall på nyere hovedkort. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det ser fett ut! Nå har jeg verken noe i pci-sporene eller lommeboka da. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Ser ikke for meg at folk gidder å betale en tusing ekstra for å bruke opp (omtrent) alle PCI-plassene i maskinen. Da kjøper man heller et skikkelig vannkjølingssett, skikkelig kjøleblokk og har single-slot løsning på 8800GTX... Endret 7. februar 2007 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er tydelig at de har samarbeidet med Thermaltake, for den vannkjølingsløsningen er Tts patent! Men Vifta på kortet har du lagd selv. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jeg haddet den vannkjølingen på 1900xtx, fungerte flott på det kortet. edit Trenger ikke bruke pci sporene da, om du har litt plass i pcen, men ledningene ser litt kortere ut her da en på mitt tidewater sett. Endret 7. februar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
eha Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tror jeg sliter litt hvis jeg skal ha 2 sånne i SLI Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kjøp deg det billigste 8800gtx-en, og en ekstern Zalman Reserator, samt vannblokk til CPU og GPU. Da får du vannkjølt både CPU og GPU for ca samme prisen, UTEN noen vifter! Lenke til kommentar
Niern Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tror jeg sliter litt hvis jeg skal ha 2 sånne i SLI 7891192[/snapback] Ja! Og en ganske...ganske kraftig PSU! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tror jeg sliter litt hvis jeg skal ha 2 sånne i SLI 7891192[/snapback] Du kan kjøpe to vanlige kort, og på ett eller annet vis på tak i SLI/CF-løsningen til Tt. Sjekk Thermaltake! Ikke noe problem! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skjønner fortsatt ikke hvorfor folk vil ha noe slikt? Virker helt bortkasta for meg... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 TJa hva med å få et 1900xtx til å holde helt kjeft + temp som går betraktlig ned (husker ikke hvor mye det var, men godkjent var det). Angret ikke 1 sekund på det kjøpet, billig å utførte nøyaktig det jeg trengte, om det er bra nokk til 8800gtx er en annen sak. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Teiteste tingen jeg har sett noensinne. Hva er vitsen med å ta opp alle PCI slottene ? Er da bedre å bare ha en vannblokk og la oss bruke eksterne vannkjølingssystem. Det er vel 2x mer effektivt også. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kjøp deg det billigste 8800gtx-en, og en ekstern Zalman Reserator, samt vannblokk til CPU og GPU. Da får du vannkjølt både CPU og GPU for ca samme prisen, UTEN noen vifter! 7891432[/snapback] Tror det skal godt gjøres å holde både et 8800GTX og en (gjerne overklokket) C2D prosessor på en levelig temperatur med Reserator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå