Gå til innhold

Killzone 2 set to rock GDC (Avkreftet)

Toreal

Anbefalte innlegg

Hva i allverden ble dette til da? NM i stråmann? Saken er den:

1. Kvalitet kan kjøpes for penger

2. Talent kan kjøpes for penger

ALT kan kjøpes for penger.

Ergo: har man penger og tid nok, kan man lage så ekstremt bra spill konsollen kan prestere.

Nå har de 120 mann som jobber med denne greia. Tror du det er folk de har hanket inn en mørk natt på redlighten i Amsterdam eller?

7895289[/snapback]

Bare for å irritere:

Det gjenstår å se.

Endret av SteveVice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om Killzone 2 ser bedre ut enn GeoW har de gjort en god jobb på grafikksiden.. Har det bedre spillbarhet en Halo og Halo 2 har de gjort noe riktig på den siden.. Om de ikke infrir til disse forventningene, vil guerilla games bli revet i fillebiter av alle som så footage fra E3 2005.. Jeg tenker de kommer til å skjelve på scenen under GDC. Om de ikke skjelver har de nok noe å vise frem.

Håper for deres del at de infrir.. venter i spenning

7895290[/snapback]

Jeg tror faktisk de kan innfri på begge punkter.

Ja, jeg tror det blir bedre grafikk enn GeOW, og jeg tror spillbarheten blir bedre enn Halo 1 og 2.

Spørsmålet er hvordan det blir sammenlignet med Halo 3...

Personlig kommer jeg nok til å like Killzone bedre da jeg synes det er kjekkere å skyte mennesker enn romvesen... Gjerne kall meg syk, men slik er det bare...

Lenke til kommentar
6.9 er da ingen elendig karakter da egentlig. Og med eit snitt paa 73.2% pa gamerankings vil eg ikke paa noen maate si at spillet er daarlig.

7894501[/snapback]

Eg hugsar berre når akkurat det der blei tatt opp ang. Lost Planet.

Det ligg på 80% -- då var det mange som meinte det slett ikkje var eit bra spel av den grunn.

Forøvrig har Guerilla mykje å bevisa. Ser ut som om det er mange her som ventar at spelet faktisk vil innfri forventningane CG traileren i 2005 skapte. Eg derimot, tvilar sterkt -- men blir grasalt imponert om spelet faktisk leverar.

Nokon som veit kva motor dette spelet køyrer på? Ein eigen motor frå Guerilla?

Har nok litt å seie det og -- f.eks UE III er jo ein solid motor, og grunnen til at GeOW ser så utruleg bra ut, er nok fordi EPIC kjenner motoren inn og ut.

Lenke til kommentar
Fordi Bungie har sikkert en gigantisk pengesekk fra det eventyrlige salget av Halo og spesielt Halo 2. + At MS gir dem nok hva det skal være for å sørge for at H3 blir sinnsykt bra. Og Bungie har holdt på å lage spill i over 10 år tror jeg. Men dette er jo selvfølgelig bare synsing fra meg, kan jo godt hende Killzone 2 blir bedre enn halo 3, men med all hype'n halo franchisen har tror jeg ikke det.

7894948[/snapback]

Hype har da ingen ting med kvaliteten på produktet å si...

Nå er det jo tydelig for meg at Guerrilla også sitter på en aldri så liten pengesekk.

Killzone 2 kan virke som det er blitt et lite hjertebarn for Sony. Jeg håper vi blir poitivt overrasket.

7894976[/snapback]

nei, jeg merka at jeg hadde skrevet helt feil nå :blush: det jeg mente var, at Halo 3 sannsynligvis vil gjøre det bedre kommersielt sett.

Lenke til kommentar
6.9 er da ingen elendig karakter da egentlig. Og med eit snitt paa 73.2% pa gamerankings vil eg ikke paa noen maate si at spillet er daarlig.

7894501[/snapback]

Eg hugsar berre når akkurat det der blei tatt opp ang. Lost Planet.

Det ligg på 80% -- då var det mange som meinte det slett ikkje var eit bra spel av den grunn.

Forøvrig har Guerilla mykje å bevisa. Ser ut som om det er mange her som ventar at spelet faktisk vil innfri forventningane CG traileren i 2005 skapte. Eg derimot, tvilar sterkt -- men blir grasalt imponert om spelet faktisk leverar.

Nokon som veit kva motor dette spelet køyrer på? Ein eigen motor frå Guerilla?

Har nok litt å seie det og -- f.eks UE III er jo ein solid motor, og grunnen til at GeOW ser så utruleg bra ut, er nok fordi EPIC kjenner motoren inn og ut.

7896092[/snapback]

Vel, vi får vente til GDC å se hva som skjer. De har jo gått noen *rykter* en stund om at spillet visstnok skal bli enda bedre enn den videoen de viste på E3 2005, men dette er bare rykter som sagt, så jeg har strødd masse salt. Jeg håper at det blir en spillbar versjon av Killzone 2 på GDC, selv om det kanskje bare er for spesielt inviterte spilljournalister. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Fordi Bungie har sikkert en gigantisk pengesekk fra det eventyrlige salget av Halo og spesielt Halo 2. + At MS gir dem nok hva det skal være for å sørge for at H3 blir sinnsykt bra. Og Bungie har holdt på å lage spill i over 10 år tror jeg. Men dette er jo selvfølgelig bare synsing fra meg, kan jo godt hende Killzone 2 blir bedre enn halo 3, men med all hype'n halo franchisen har tror jeg ikke det.

7894948[/snapback]

Hype har da ingen ting med kvaliteten på produktet å si...

Nå er det jo tydelig for meg at Guerrilla også sitter på en aldri så liten pengesekk.

Killzone 2 kan virke som det er blitt et lite hjertebarn for Sony. Jeg håper vi blir poitivt overrasket.

7894976[/snapback]

nei, jeg merka at jeg hadde skrevet helt feil nå :blush: det jeg mente var, at Halo 3 sannsynligvis vil gjøre det bedre kommersielt sett.

7896315[/snapback]

Hehe.

Det har du nok rett i.

Lenke til kommentar

Har nettopp lest ferdig Halo: The Fall Of Reach og Halo: The Flood, så mitt syn på Halo har endelig blitt til noe positivt. Skjønte liksom ikke helt historien i 1'eren og 2'ern, men nå som jeg har lest de bøkene så har det blitt mye klarere. Startet på Halo 2 igår igjen og det er morsomt som bare det. Fortsette litt OT her: Har nettopp startet på Halo: First Strike, og lurer da på om dette følger historien i Halo 2, eller om dette da er imellom eller senere? Boka starter jo der hvor Spartans måtte beskytte et skip med coordinater til jorden!

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar
Har nettopp lest ferdig Halo: The Fall Of Reach og Halo: The Flood, så mitt syn på Halo har endelig blitt til noe positivt. Skjønte liksom ikke helt historien i 1'eren og 2'ern, men nå som jeg har lest de bøkene så har det blitt mye klarere. Startet på Halo 2 igår igjen og det er morsomt som bare det. Fortsette litt OT her: Har nettopp startet på Halo: First Strike, og lurer da på om dette følger historien i Halo 2, eller om dette da er imellom eller senere? Boka starter jo der hvor Spartans måtte beskytte et skip med coordinater til jorden!

7899561[/snapback]

first strike er mellom halo 1 og halo 2.. altså hvordan master chief med følge kommer seg hjem til jorden hvor halo 2 starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...