Gå til innhold

Killzone 2 set to rock GDC (Avkreftet)

Toreal

Anbefalte innlegg

Ja okei hvis det er argumentet så får vi vente å se da om penger hjalp dem.

7894718[/snapback]

Hvorfor ikke? Jeg skjønner egentlig ikke hva du mener med denne argumenteringen.. Er det slik at et spillstudio er født noen med talent og noen uten? Er ikke spill resultat av de ressursene man pøser i de?

Begynner å bli "far fetched" dette.. :hmm:

7894740[/snapback]

Da er vi to...jeg skjønner ikke hva som får deg til å gå ut ifra at dette blir et bra spill. Hvis du ser på de 2 spillene som har kommet fra selskapet før. Kanskje det blir et fint spill å se på, og mindre bugfylt enn de forrige forsøkene sine. Det skal jeg ikke se bort i fra. Men hva med resten? Hvorfor skal penger skape kreativitet? Det er jo et av punktene Guerilla har tidligere slit med på sine totalt 2 konsollspill.

De beskrives som run-of-the-mill. Mener ikke å si at jeg tror det blir et dårlig spill, men hva er det som får det til å virke som et "killer-app"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dei har TRE konsollspel.

PSP er ein KONSOLL.

Faktum er at det siste spelet dei gav ut i Killzone-serien fekk 9 på IGN og vart veldig godt motatt av media. Og det var det SAMME teamet som lagde dette - dog med Sony sin pengesekk, i motsetning til gongen før.

Du kan vri og vende på det, men det er den reinspikka sannheten.

Lenke til kommentar
Dei har TRE konsollspel.

PSP er ein KONSOLL.

Faktum er at det siste spelet dei gav ut i Killzone-serien fekk 9 på IGN og vart veldig godt motatt av media. Og det var det SAMME teamet som lagde dette - dog med Sony sin pengesekk, i motsetning til gongen før.

Du kan vri og vende på det, men det er den reinspikka sannheten.

7894838[/snapback]

Skal vi måtte begynne å si stasjonær huskonsoll da eller noe for at du skal bli fornøyd?

De laget et bra PSP spill 8.3 hos GAMESPOT, men det betyr ikke at de automatisk lager et like bra spill til en stasjonær huskonsoll. Jeg tror bare folk bygger som opp til et stygt fall dersom de forventer for mye av dette spillet.

Lenke til kommentar

Da er vi to...jeg skjønner ikke hva som får deg til å gå ut ifra at dette blir et bra spill. Hvis du ser på de 2 spillene som har kommet fra selskapet før. Kanskje det blir et fint spill å se på, og mindre bugfylt enn de forrige forsøkene sine. Det skal jeg ikke se bort i fra. Men hva med resten? Hvorfor skal penger skape kreativitet? Det er jo et av punktene Guerilla har tidligere slit med på sine totalt 2 konsollspill.

De beskrives som run-of-the-mill. Mener ikke å si at jeg tror det blir et dårlig spill, men hva er det som får det til å virke som et "killer-app"?

7894802[/snapback]

Hvorfor skulle Guerilla ha dårligere forutsetninger enn Bungie?

Jeg har spilt både Halo og Halo 2, og ingen av disse har i mine øyne slått til med tonnevis av kreativitet eller originalitet. Sammenlignet med FPS-spill som har blitt gitt ut til PC i alle år er de rimelig run-of-the-mill de også.

Lenke til kommentar

Fordi Bungie har sikkert en gigantisk pengesekk fra det eventyrlige salget av Halo og spesielt Halo 2. + At MS gir dem nok hva det skal være for å sørge for at H3 blir sinnsykt bra. Og Bungie har holdt på å lage spill i over 10 år tror jeg. Men dette er jo selvfølgelig bare synsing fra meg, kan jo godt hende Killzone 2 blir bedre enn halo 3, men med all hype'n halo franchisen har tror jeg ikke det.

Lenke til kommentar

Tja. Når de har et stort budsjett, så vil det jo si at de har råd til å ansette flere folk...

Og de ansetter nok ikke bare folk som kan programmere og få spillet til å se pent ut...

De ansetter nok folk som kan historieskriving, spill-mekanikk, concept-artists, stemme-skuespillere, osv...

Jeg synes det kan virke lovende... Selv om jeg tror det som ble presentert på E3 er et longshot.

Lenke til kommentar
Fordi Bungie har sikkert en gigantisk pengesekk fra det eventyrlige salget av Halo og spesielt Halo 2. + At MS gir dem nok hva det skal være for å sørge for at H3 blir sinnsykt bra. Og Bungie har holdt på å lage spill i over 10 år tror jeg. Men dette er jo selvfølgelig bare synsing fra meg, kan jo godt hende Killzone 2 blir bedre enn halo 3, men med all hype'n halo franchisen har tror jeg ikke det.

7894948[/snapback]

Hype har da ingen ting med kvaliteten på produktet å si...

Nå er det jo tydelig for meg at Guerrilla også sitter på en aldri så liten pengesekk.

Killzone 2 kan virke som det er blitt et lite hjertebarn for Sony. Jeg håper vi blir poitivt overrasket.

Lenke til kommentar

7894802[/snapback]

Hvorfor skulle Guerilla ha dårligere forutsetninger enn Bungie?

Jeg har spilt både Halo og Halo 2, og ingen av disse har i mine øyne slått til med tonnevis av kreativitet eller originalitet. Sammenlignet med FPS-spill som har blitt gitt ut til PC i alle år er de rimelig run-of-the-mill de også.

7894918[/snapback]

Siden du først drar sammenligning mellom Bungie og Guerilla

http://www.gamespot.com/xbox/action/halo/r...m_clk=gssummary

Halo - 9.7 hos Gamespot

http://www.gamespot.com/xbox/action/halo2/index.html?q=Halo

Halo 2 - 9.4 hos Gamespot

mot Shellshock sin 5.4 og Killzone sin 6.9.

Ikke gidd å sammenlign en gang. Vi trenger heller ikke gjøre tråden om til en Halo Vs Killzone

Lenke til kommentar

Siden du først drar sammenligning mellom Bungie og Guerilla

http://www.gamespot.com/xbox/action/halo/r...m_clk=gssummary

Halo - 9.7 hos Gamespot

http://www.gamespot.com/xbox/action/halo2/index.html?q=Halo

Halo 2 - 9.4 hos Gamespot

mot Shellshock sin 5.4 og Killzone sin 6.9.

Ikke gidd å sammenlign en gang. Vi trenger heller ikke gjøre tråden om til en Halo Vs Killzone

7894977[/snapback]

Nå har det jo allerede blitt nevnt at dette var spill som ble gitt ut på betydelig mindre budsjett enn Halo-spillene. Eller måtte det nevnes for deg igjen kanskje?

Guerilla har jo en større pengesekk nå, så hvorfor det ikke skal gå an å sammenligne med Halo (som jeg ikke forstår hvordan har fått så gode anmeldelser...alle kan vel innrømme det at dersom dette hadde bare kommet til PC ville det blitt tatt imot som det middelmådige spillet det er) er jo rimelig uforståelig.

Lenke til kommentar
Nå har det jo allerede blitt nevnt at dette var spill som ble gitt ut på betydelig mindre budsjett enn Halo-spillene. Eller måtte det nevnes for deg igjen kanskje?

7895041[/snapback]

Så du får lov å dra inn en sammenligning av Halo og Halo 2, men jeg får ikke lov å si hvilke karakterer det fikk, så prøver du å få det til å høres ut som det er jeg som drar en urettferdig sammenligning?

Lenke til kommentar

Han har bestemt seg. Ingen grunn til å krangle meir.

Omtrent som å argumentera til ein vegg.

Så du får lov å dra inn en sammenligning av Halo og Halo 2, men jeg får ikke lov å si hvilke karakterer det fikk, så prøver du å få det til å høres ut som det er jeg som drar en urettferdig sammenligning?

Berre ei siste påpeiking. Her nevner du ikkje Killzone Liberation.

Og du kan iflygje din logikk ikkje eingong nevne Halo, sidan det i utgongspunktet var eit PC-spel, som IKKJE er ein konsoll. :whistle:

Over og ut.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Klart du får lov til å si hvilke karakterer Halo-spillene fikk. Ikke at jeg ikke var klar over det fra før av...

Men nå påsto jo du at Guerilla ikke ville klare å lage noe bedre med en større pengesekk, pga. av "manglende kreativitet".

Og hvis denne manglende kreativiteten skal påvirke spillets suksess, så får du værsågod å vise meg denne kreativiteten i Halo og Halo 2.

Endret av Shivan
Lenke til kommentar
Klart du får lov til å si hvilke karakterer Halo-spillene fikk. Ikke at jeg ikke var klar over det fra før av...

Men nå påsto jo du at Guerilla ikke ville klare å lage noe bedre med en større pengesekk, pga. av "manglende kreativitet".

7895108[/snapback]

Det gjenstår å bevise for de at disse pengene kan skape kreativitet.

Imotsetning til dere så går ikke jeg utifra at mere penger betyr bedre gameplay.

Lenke til kommentar
Han har bestemt seg. Ingen grunn til å krangle meir.

Omtrent som å argumentera til ein vegg.

7895082[/snapback]

På padletur langt opp i Scheisseelbe ja, og det uten åre.. Jaja, vi får vente og se hvem som får by på sarkasme når spillet er ute..

Men vi vet vel sånn ca at uansett hvor bra det ser ut, kommer det til å bli remjing om at den ikke ligger opp mot den prerendrete greia de viste på E3.. Ref. Motorstorm.. ;)

Lenke til kommentar

7895108[/snapback]

Det gjenstår å bevise for de at disse pengene kan skape kreativitet.

Imotsetning til dere så går ikke jeg utifra at mere penger betyr bedre gameplay.

7895128[/snapback]

Men herregud da mann!

Jeg sitter ikke her og er skråsikker på at Killzone vil bli verdens beste spill og at det vil knuse Halo ned i støvlene. Jeg prøver å få frem at Guerilla har gode forutsetninger for å lage et godt spill.

Lenke til kommentar
Berre ei siste påpeiking. Her nevner du ikkje Killzone Liberation.

Og du kan iflygje din logikk ikkje eingong nevne Halo, sidan det i utgongspunktet var eit PC-spel, som IKKJE er ein konsoll. :whistle:

Over og ut.

7895082[/snapback]

hvorfor sammenligne et PSP spill mot et Halo på Xbox? Hva godt kan komme utav det?

Og for det første tar du feil. det var i utgangspunktet et MAC spill, men det spillet kom vel aldri ut gjorde det? RTS var det også visstnok. Det ble gitt ut på Xbox og senere på PC.

Lenke til kommentar

Du forsterka nettopp argumentet mitt utan å motargumentere det i det heile. Du fortel jo sjølv at Halo i utgongspunket ikkje var eit X box-spel, og nektar plent å forstå fnugget av ting folk prøver å fortelje deg.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Fantastisk. Du forsterka nettopp argumentet mitt utan å motagrumentere det i det heile. Du fortel jo sjølv at Halo i utgongspunket ikkje var eit X bix-spel. Du nektar plent å forstå fnugget av ting folk prøver å fortelje deg.

7895196[/snapback]

Forsterket jeg argumentet ditt med å si at det aldri kom ut på MAC? Du misforstår, jeg mener noe, og du mener det motsatte. Du prøver ikke å fortelle meg noe, du prøver å overbevise meg om at din mening er riktig, men du er ikke veldig overbevisende.

Lenke til kommentar

Hva i allverden ble dette til da? NM i stråmann? Saken er den:

1. Kvalitet kan kjøpes for penger

2. Talent kan kjøpes for penger

ALT kan kjøpes for penger.

Ergo: har man penger og tid nok, kan man lage så ekstremt bra spill konsollen kan prestere.

Nå har de 120 mann som jobber med denne greia. Tror du det er folk de har hanket inn en mørk natt på redlighten i Amsterdam eller?

Om man trenger fornuft, kan sikkert det også kjøpes for penger.. ;)

Lenke til kommentar

Om Killzone 2 ser bedre ut enn GeoW har de gjort en god jobb på grafikksiden.. Har det bedre spillbarhet en Halo og Halo 2 har de gjort noe riktig på den siden.. Om de ikke infrir til disse forventningene, vil guerilla games bli revet i fillebiter av alle som så footage fra E3 2005.. Jeg tenker de kommer til å skjelve på scenen under GDC. Om de ikke skjelver har de nok noe å vise frem.

Håper for deres del at de infrir.. venter i spenning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...