Toreal Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Men, kjenner eg SONY rett kjem dei ei japse på scenen, og seier at dei vil kjøre spelet i 2x 120FPS @ 1080p - og med 16,8 gongar så mykje teksturar, effektar og partiklar som Gears of War IV. Blir spennande å sjå. 7891030[/snapback] Blir vel holdt i USA dette så det blir vel Phil Harrison. Han skal holde keynote talen, så tror jeg ville satset penger på det. SCE worldwide studios president Phil Harrison is also due to keynote at the event, which takes place on March 5 to 9. Han utalte jo se om killzone rett før jul også. "I wont show it" With Killzone, the expectation internally and externally is very high – and I won’t show it until it’s going to exceed people’s expectations. It will be next year before we show it again, but it’s coming along very well. The team are working very hard, they know exactly what they have to do and there’s no doubt they will achieve it, but there’s nothing to be served by something that doesn’t satisfy my goals for the project. I can tell you, though, that some elements already exceed the traile Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) For ordens skyld: selv om jeg har en 360 nå og er virkelig storfornøyd med den, har jeg vært "early adopter" av såvel PS1, N64, Dreamcast, PS2 og Xbox, så kom ikke her og kall meg fanboy! 7890661[/snapback] Ps: e ikkje xbox fanboy. Eg e stolt eier av Xbox 360, Wii og snart Playstation 3:) 7890692[/snapback] Det er da virkelig noe galt med forumet når folk føler at de må presisere hvilke konsoller de eier/skal kjøpe, for ikke å blir oppfattet som en fanboy, dersom de skrive noe som ikke er direkte positivt om en konsoll. Dette gjelder begge veier... Fanboy ordet er voldtatt i alle kaviteter... Jeg er nok ikke den eneste som har utvikklet et stort hat mot dette ordet. edit: Kom ikke så langt i tråden at jeg fikk lest Nevnarion sitt innlegg. Ser han tok opp det samme problemet som jeg gjør. Endret 7. februar 2007 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Som du ser Vo0do0 har eg heilgardert meg mot xxxboy anklagelser ved å sette mine alle høgt repekterte konsoller i siggen Og ja, du er ikkje åleine mot bruken av ordet du peiker til. Eg nekter plent å skrive ordet faktisk. Bortsett fra i siggen da, sånn at folk fårstår Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Spørs om ikke alle forventingene mr. Harrison har gitt om Killzone 2, blir dets bane... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Spørs om ikke alle forventingene mr. Harrison har gitt om Killzone 2, blir dets bane... 7893914[/snapback] Joda! Utvikler teamet har fått utlevert den oppskriften til maksimal utnyttelse av Ceel; /gief_Cell1337-h4xx0r/performance_boost. Så no blir det grafiske perler framover. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tullebukken, alle vet at det er tårene til Kutaragi som er nøkkelen til å låse opp Cell's réelle ytelse. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Thomas_H - hvis det stemmer så har PS3 tapt krigen alt. Kutaragi "gikk" jo fra jobben Fra spøk til alvor: Klarer vikelig Killzone 2 å bli Halo 3-morder? Jeg tror ikke det. Endret 7. februar 2007 av Dunedain Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dei er no det teamet som har hatt dei beste forutsetningane for å utnytte krafta i Ps3 av utviklarane til no. Når me ser på Motorstorm og Heavenly Sword, må eg innrømma eg har vanskar med å ikkje ha høge forhåpningar til dette her. Men så var eg ein av dei som faktisk syns det første spelet var ein genistrek, kan ha noko med det å gjere. At dette spelet kan bli Ps3 sitt Halo, har eg INGEN tvil om. Men no har ikkje Halo gjort seg heilt fortent til den enorme hypen enno heller... 2007 ser iallefall ut til å bli året med dei store titlane. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) I teorien så bør jo iallefall grafikken bli nydelig. Spørsmålet er gameplayet, hvordan det kommer til å bli. Kan være enig med ShredLord at Killzone 2 blir PS3's Halo. Men tror ikke mange kommer til å kjøpe PS3 kun for Killzone 2. Endret 7. februar 2007 av Dunedain Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nei, det er eg heilt einig i. Men viss den blir marknadsført som "Halo 3-killer", og faktisk innfrir nokon av forventningane denne gongen, vert situasjonen ein anna. Men då blir gamer.no ei stygg, stygg slagmark, der det vert TELT polygonar i begge spela og Kutaragi og Gates blir kalt inn til mediavraking på Holmgang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Foreklopig maa vi ta til takke med Fall of Man som PS3 sitt Halo. Online delen er ihvertfall verdig tittelen har eg faatt intrykk av. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dei er no det teamet som har hatt dei beste forutsetningane for å utnytte krafta i Ps3 av utviklarane til no. Når me ser på Motorstorm og Heavenly Sword, må eg innrømma eg har vanskar med å ikkje ha høge forhåpningar til dette her. Men så var eg ein av dei som faktisk syns det første spelet var ein genistrek, kan ha noko med det å gjere. At dette spelet kan bli Ps3 sitt Halo, har eg INGEN tvil om. Men no har ikkje Halo gjort seg heilt fortent til den enorme hypen enno heller... 2007 ser iallefall ut til å bli året med dei store titlane. 7894140[/snapback] Hvordan? Er det noe jeg ikke har fått med meg nå? Særavtaler med Sony eller noe slikt? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 "Guerrilla Games is a Dutch first party game developer belonging to Sony Computer Entertainment Inc." Vil tro det ja.. Link Lenke til kommentar
patham Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Dei er no det teamet som har hatt dei beste forutsetningane for å utnytte krafta i Ps3 av utviklarane til no. Når me ser på Motorstorm og Heavenly Sword, må eg innrømma eg har vanskar med å ikkje ha høge forhåpningar til dette her. Men så var eg ein av dei som faktisk syns det første spelet var ein genistrek, kan ha noko med det å gjere. At dette spelet kan bli Ps3 sitt Halo, har eg INGEN tvil om. Men no har ikkje Halo gjort seg heilt fortent til den enorme hypen enno heller... 2007 ser iallefall ut til å bli året med dei store titlane. 7894140[/snapback] Halo er et fantastisk mulitplayer spill. Er en grunn til at det var det mest spillte muliplayer spillet last gen. At et spill som "nesten ingen" har hørt om før skal bli den nye Halo killeren. Jaja, er kanskje mulig å drømme mer en jeg har trodd. Endret 7. februar 2007 av disabled Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 At de er 1. party utviklere vil da ikke si at de har størst forutsetninger for å utnytte kraften i PS3. Jeg nekter å tro at Sony har en så sinnsykt support-forskjell på 1. og 3. party utviklere. Guerrilla virker for meg som et relativt lite firma. De som har størst mulighet til å utnytte kraften i PS3 er de som har råd til å ansette flest utvikklere til å jobbe med plattformen, m.a.o ikke Guerrilla. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 "Guerrilla Games is a Dutch first party game developer belonging to Sony Computer Entertainment Inc." Vil tro det ja.. Link 7894360[/snapback] http://www.gamespot.com/ps2/action/killzon...m_clk=gssummary http://www.gamespot.com/ps2/action/shellsh...m_clk=gssummary Ser ikke ut som de har den beste forutsetningen for å utnytte kraften i PS3 for meg. Ikke den beste forutsetningen for å lage et bra konsollspill punktum. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 At de er 1. party utviklere vil da ikke si at de har størst forutsetninger for å utnytte kraften i PS3. Jeg nekter å tro at Sony har en så sinnsykt support-forskjell på 1. og 3. party utviklere. Guerrilla virker for meg som et relativt lite firma. De som har størst mulighet til å utnytte kraften i PS3 er de som har råd til å ansette flest utvikklere til å jobbe med plattformen, m.a.o ikke Guerrilla. 7894458[/snapback] Sony EIG guerilla, og i Guerilla jobbar no over 120 utviklarar med Killzone 2 på grunn av Sony sin pengesekk. Check your sources. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 At de er 1. party utviklere vil da ikke si at de har størst forutsetninger for å utnytte kraften i PS3. Jeg nekter å tro at Sony har en så sinnsykt support-forskjell på 1. og 3. party utviklere. Guerrilla virker for meg som et relativt lite firma. De som har størst mulighet til å utnytte kraften i PS3 er de som har råd til å ansette flest utvikklere til å jobbe med plattformen, m.a.o ikke Guerrilla. 7894458[/snapback] Sony EIG guerilla, og i Guerilla jobbar no over 120 utviklarar med Killzone 2 på grunn av Sony sin pengesekk. Check your sources. 7894467[/snapback] Jeg har ingen sources. Trodde det gikk klart frem av teksten. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 At de er 1. party utviklere vil da ikke si at de har størst forutsetninger for å utnytte kraften i PS3. Jeg nekter å tro at Sony har en så sinnsykt support-forskjell på 1. og 3. party utviklere. Guerrilla virker for meg som et relativt lite firma. De som har størst mulighet til å utnytte kraften i PS3 er de som har råd til å ansette flest utvikklere til å jobbe med plattformen, m.a.o ikke Guerrilla. 7894458[/snapback] Tillater meg å minne deg på om hva du spurte om: Særavtaler med Sony eller noe slikt? Ellers kan du jo kikke litt inne på Wiki før du gjør dine antakelser.. Man sparer folk for mye bryderi da vet du.. "There are more than 120 developers in the Netherlands working on the game at the moment. The new Killzone will be fully translated in 20 different languages. The budget currently surpasses $20 million (£11 million), which is comparable to a small-budget Hollywood picture and is the most expensive multimedia project in Holland's history. It will have downloadable content like other contemporary games, possibly in the form of episodic content.[1]" Les og lær med Wiki Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 6.9 er da ingen elendig karakter da egentlig. Og med eit snitt paa 73.2% pa gamerankings vil eg ikke paa noen maate si at spillet er daarlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå