Gå til innhold

Killzone 2 set to rock GDC (Avkreftet)

Toreal

Anbefalte innlegg

The highly-anticipated PlayStation 3 sequel to Guerilla Game's Killzone is to be officially unveiled at next month's GDC, CVG has learned.

Well placed US sources have revealed to us that the flagship Sony shooter will be shown in full glory at the San Francisco event, perhaps even in the form of a playable demo.

PlayStation: PS3 News

Rett før Halo 3 betaen, Sony kjører hardt mot hardt nå. Dette kan bli stygt hehe :whistle:

Update:

"No, Killzone won't be GDC at all," stated SCEA Manager, Ryan Bowling, in a conversation with IGN held earlier this afternoon. "The time for that game is coming and we'll have new information about it in the future, but not at GDC."

Killzone MIA at GDC

Endret av Toreal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The highly-anticipated PlayStation 3 sequel to Guerilla Game's Killzone is to be officially unveiled at next month's GDC, CVG has learned.

Well placed US sources have revealed to us that the flagship Sony shooter will be shown in full glory at the San Francisco event, perhaps even in the form of a playable demo.

PlayStation: PS3 News

Rett før Halo 3 betaen, Sony kjører hardt mot hardt nå. Dette kan bli stygt hehe  :whistle:

7890627[/snapback]

Dette bør rocke noe virkelig sinnssykt, tatt i betraktning hva Sony viste av "Killzone 2" på E3-messa i 2005..! :nei: Alt annet vil jo nesten være flaut, spør du meg...

Trailerne fra E3-messa, den eldgamle og ikke helt ideelle utformingen på Sixaxis, samt mangelen på rumble-funksjon, gjør at jeg nok kommer til å tenke meg om både to og tre ganger før jeg kjøper en PS3. Det gjelder selv om det kommer bra spill til den etterhvert.

For ordens skyld: selv om jeg har en 360 nå og er virkelig storfornøyd med den, har jeg vært "early adopter" av såvel PS1, N64, Dreamcast, PS2 og Xbox, så kom ikke her og kall meg fanboy! :)

Lenke til kommentar

Er helt enig med Kaiuss Killzone har mye å leve opp til. Og at playstation 3 ikkje kommer til å ha rumble synes eg e kjipt men håper på at det kommer ut en kontroll med rumble etterhvert..

Ps: e ikkje xbox fanboy. Eg e stolt eier av Xbox 360, Wii og snart Playstation 3:)

Lenke til kommentar
Dette bør rocke noe virkelig sinnssykt, tatt i betraktning hva Sony viste av "Killzone 2" på E3-messa i 2005..!  Alt annet vil jo nesten være flaut, spør du meg...

Ja det må nesten være bedre enn crysis :ohmy:

Og så kjørere tydelig Sony det opp mot Halo betaen nå, kan jo være de sitter på gull, men tviler...

Lenke til kommentar

Jau, dei bør virkeleg levere. Sjølv om det er heva over ein kvar tvil at demoen som dei viste på E3 05 berre var hibby-jibby, så trur eg at SONY er klar over flausen sin -- og kjem til å gjere sitt ytterste for å få eit bra produkt. Kansje det blir PS3 sin Gears of War?

Men, kjenner eg SONY rett kjem dei ei japse på scenen, og seier at dei vil kjøre spelet i 2x 120FPS @ 1080p - og med 16,8 gongar så mykje teksturar, effektar og partiklar som Gears of War IV.

Blir spennande å sjå.

Lenke til kommentar

Ja no har jo Mr.Harrison tatt fyldige ord i munn og sagt at de ikkje vil vise frem noe før de var sikre på at folk blei nøgde. Eller med andre ord, så tett opp mot pre-rendren fra 05. Så dette skal bli ein koselig affære.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Utviklerne av Killzone2 må ha et vanvittig press på seg etter den overveldende responsen etter E3 2005. Jeg velger å tro at dette presset, samt det faktum at dette spillet er ment å matche både Gears of War og Halo 3 gjør at vi ikke blir alt for skuffet. Likevel har jeg problemer med å forstå hvordan det i det hele tatt skal være mulig å oppnå noe tilsvarende det vi så på E3 på dagens konsollmaskinvare. Jeg krysser hvertfall fingrene. :)

Lenke til kommentar

Husker enda skuffelsen etter å ha kjøpt Killzone til PS2, og har absolutt null forventninger til Killzone 2. Spill har blitt hypet i været før og i virkeligheten vært middelmådig møl. Foreløpig har vi bare E3 2005-juksetraileren og propaganda fra Sony å basere oss på. Ingen grunn til å holde pusten.

Lenke til kommentar
Ps: e ikkje xbox fanboy. Eg e stolt eier av Xbox 360, Wii og snart Playstation 3:)

7890692[/snapback]

Dette er helt off topic,men jeg må bare si at det er morsomt (og litt skremmende) å se at det har blitt mer og mer vanlig blant folk her inne å hele tiden påpeke at de er ikke fanboys altså de eier alle konsollene osv.

Ikke ta dette som en negativ uttalelse overfor deg eller noen andre, jeg bare sier det for å vise hvor totalt idiotisk det er at det har blitt sånn. Jeg forstår at dere gjør det, for det skal jammen ikke mye til før man blir stemplet som både det ene og det andre. Det er som i en krigssone der man hele tiden må forsikre de man møter om at man er nøytral, for å forhindre at man selv blir skutt og drept.

Hva Killzone 2 angår, så gleder jeg meg til å se hvordan det blir, men jeg har ikke superhøye forventninger av noe slag. Syns enern var et helt greit spill (jeg har det selv altså), men fps på konsoll har aldri vært helt min greie. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

er forresten litt merkelig av SCE å vise "target shots" a.k.a. CG trailere med 10 x så bra grafikk som spillene ender opp med. Killzone 2 får sikkert pen grafikk for all del, men traileren som ble vist var jo dobbelt så bra som gears of war minst, grafisk sett.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Jeg digget Killzone til PS2. Det var dritgøy. Beste spillet som kom ut på PS2 synes jeg. Der var det både campain og offline tean VS Team pluss online.

Men jeg kjøper nok ikke PS3 forde ass. :roll:

Edit: Har også Halo og Halo2 som er hakket bedre

Endret av teekej
Lenke til kommentar

Killzone var egetnlig et dårlig spill, men det fenget meg nå såpass at jeg orket å fullføre det, og det er ikke alle spill som kan skilte med at jeg har orket å spille igjennom dem.

Men spillet begynte noe forferdelig kjedelig da. Men om jeg sitter her og hopper av forventning.... Nei absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...