rodriques Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Sandisk sansa e260 Hei! Jeg har hatt denne spilleren i litt over en mnd og er storfornøyd. Helt til igår har spilleren fungert supert og alt har vært flott. Fin batterikapasitet, bra lyd, grei plass, hurtig spiller. Jeg tror kansje det kan ha noe med at jeg har lagt inn MediaMonkey nylig for å spille av musikken. Uansett; problemet er at jeg har slettet masse sanger fra mp3'en og lagt inn nye. Det som er greia er at spilleren ikke "oppdaterer database" slik som den gjorde før, når jeg har lagt inn / fjernet nye filer. Har prøvd å oppdatere firmware, og det gjorde ikke susen. Prøvde da å slette en database fil som gjorde at når jeg startet spillern på nytt funket alt og oppdaterer database gikk fint igjen. Så gikk det noen timer med bruk og nå har jeg fått en ny error. Det eneste jeg kan gjøre på spilleren er å slå den av/på, uansett hvilke andre knapper jeg trykker på så skjer det noe på skjermen (fucka bilde) og så restarter mp3en. altså jeg får ikke kobla den til pc'n og formatert den heller. Hjelp? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hmm. Høres merkelig ut. Har den samme, men er litt uening med din vurdering av spilleren. Min spiller: Har crappy lyd. Jeg stiller ganske store krav til det, men når jeg betaler 2.000 regner jeg med at når de sier den er bra, så er den bra. Og, min har alerede klikket. Den slår seg ikke av, men som om den reseter seg selv. Lyden går av, spille listene mine blir slettet og bildene forsvinner. Gå innom butikken og forklar problemet. Det går innen garantien og du kan sikkert få en ny en Lenke til kommentar
rodriques Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Vel, problemet er at denne er bestilt via firmaet til pappa slik at jeg kan ikke gå å prate med butikken. Jeg betalte forresten ca en tusenlapp. Lyden er fin etter Firmware update, og på settings når du setter lyden på HØY. Lenke til kommentar
kcom Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 OK... Jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal si om spilleren, men manualen som kommer med suger MAX i alle fall. Lyden i ørepluggene som kom med er ikke til å skryte av, men kjøpte koss sine og de fikk lyden fra middels til topp så kan ikke klage nå. Har litt problemer: 1. Når eg kjører spilleren i MSC så får jeg opp disse filene og mappene: Photo Record tmp Video version.sdk version.txt I utgangspunktet må jeg si jeg lurte sterkt på hvor musikken som allerede ligger på spilleren befinner seg. Noen som vet? Mangler jeg noen filer eller mapper? Og nå fant jeg det ut... Satt på en maskin som hadde avhaket "ikke vis skjulte mapper og filer". Vell problem 1 løst! *mumle noe om at noen burde bli stillt for standrett for å ha kastet bort min dyrebare tid ved å skjule mapper og filer* 2. Hvordan i huteste legger jeg navn på album i denne spilleren. Når jeg legger ut mapper med CD-tittel så havner de bare under "Ukjente" på albumlista. Noen som har hete tips her? Denne spilleren får -1000 for elendig manual og -1000 for å ha skjult filer og mapper og ikke skrevet noe om det i manualen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) OK... Jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal si om spilleren, men manualen som kommer med suger MAX i alle fall. Lyden i ørepluggene som kom med er ikke til å skryte av, men kjøpte koss sine og de fikk lyden fra middels til topp så kan ikke klage nå. Har litt problemer: 1. Når eg kjører spilleren i MSC så får jeg opp disse filene og mappene: Photo Record tmp Video version.sdk version.txt I utgangspunktet må jeg si jeg lurte sterkt på hvor musikken som allerede ligger på spilleren befinner seg. Noen som vet? Mangler jeg noen filer eller mapper? Og nå fant jeg det ut... Satt på en maskin som hadde avhaket "ikke vis skjulte mapper og filer". Vell problem 1 løst! *mumle noe om at noen burde bli stillt for standrett for å ha kastet bort min dyrebare tid ved å skjule mapper og filer* 2. Hvordan i huteste legger jeg navn på album i denne spilleren. Når jeg legger ut mapper med CD-tittel så havner de bare under "Ukjente" på albumlista. Noen som har hete tips her? Denne spilleren får -1000 for elendig manual og -1000 for å ha skjult filer og mapper og ikke skrevet noe om det i manualen. 7917242[/snapback] Spilleren har noen problemer ja men det her er ikke blabdt dem. Alle mp3 spillere nå til dags bruker id3 tags som er info inni mp3 fila, der ligger alt om artistn, album etc lagra. kan også lagre album art, bilde av albumet el noe inni fila (hold deg på ca 200 piksler og under 32 KB jpg). Noen spillere kan også lese og synce sangtekst fra der, men det kan ikke sansaen. Google mediamonkey og last ned det, enkelt program til å tagge filer Endret 17. februar 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå