h-e-i Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei Min svigerinne har en Dell Axim X51v, som ho ikke får slått på. Sammen hva man gjør funker den ikke, med unntak av hvis man lader bateriet uten at det står i PDA´en. Når den da blir satt inn virker den men hvis man da slår av PDA`en får vi den ikke på igjen. Har noen tips her om hva som kan være galt her?? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Prøv Hard Reset (PS: alt blir sletta!). Det står hvordan man gjør det i brukermanualen! Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 kan være batteriet som er ødelagt. Samme skjedde på min x51v, men ta ut batteriet å sette det inn igjen løst problemet. disse selges med onsite neste dag service i 1 år, så en kan sjekke dette ut hvis det ikke virker Lenke til kommentar
h-e-i Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Takk for svarene begge to, men desverre virker den ikke enda. Skal få ho til å se på dette med servicen Takker for hjelpen Lenke til kommentar
haga2000 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Sannsynligvis er tastelåsen slått på, en knapp på siden av pda, er den slått på kan du ikke slå på, av eller gjøre noe med pda,, en nyttig knapp for å hindre at pda slår seg på av selg selv, men lett å glemme å derfor oppfatte som en feil Hei Min svigerinne har en Dell Axim X51v, som ho ikke får slått på. Sammen hva man gjør funker den ikke, med unntak av hvis man lader bateriet uten at det står i PDA´en. Når den da blir satt inn virker den men hvis man da slår av PDA`en får vi den ikke på igjen. Har noen tips her om hva som kan være galt her?? 7890439[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå