diggerla Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei, bestilte benq-siemens EF81 fra elkjøp sin nettbutikk, operatørlåst til Telenor (dette visste jeg om). Så bestilte jeg selvsagt et billigabonnoment hos telenor (frifiks), men da telefonen kom i posten, sto det utenpå esken at blant annet frifiks og noen andre billlige abonnement ikke kunne brukes!! Så nå sitter jeg med en opertørlåst tlf og med et abonnement av riktig leverandør, men likevel "feil/for billig". Hvor/hvordan kan jeg lettest få låst opp tlf slik at jeg kan benytte det nye abonnementet mitt?? Lenke til kommentar
MacGyver24 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei, bestilte benq-siemens EF81 fra elkjøp sin nettbutikk, operatørlåst til Telenor (dette visste jeg om). Så bestilte jeg selvsagt et billigabonnoment hos telenor (frifiks), men da telefonen kom i posten, sto det utenpå esken at blant annet frifiks og noen andre billlige abonnement ikke kunne brukes!! Så nå sitter jeg med en opertørlåst tlf og med et abonnement av riktig leverandør, men likevel "feil/for billig". Hvor/hvordan kan jeg lettest få låst opp tlf slik at jeg kan benytte det nye abonnementet mitt?? 7890365[/snapback] Det er ikke noe problem å bruke frifiks abb i telefonen. Meningen er at forhandler ikke skal selge telf. med det abb. men det blir gjort likevel. Prøv selv. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jepp, sett i kortet ditt i mobilen, så vil du se det virker. Det står kun der fordi forhandler ikke vil få noe provisjon for å selge frifiks sammen med den telefonen du kjøpte. Lenke til kommentar
diggerla Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 takk, det ska j prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå