Gå til innhold

Mobilsvar avviklet (Telenor)?


Anbefalte innlegg

Moren min har Djuice kontant abonnement og har alltid hatt mobilsvar som er flittig brukt. Men de siste par ukene får hun ikke lenger ringe til Mobilsvar for å høre på beskjedene. "Nr er ikke i bruk" får hun beskjed om når hun ringer opp (ja det er riktig nr). Ba henne sende melding om å få mobilnr og kode tilsendt på nytt og fikk da svar tilbake "Tjenesten er avviklet".

 

Noen som vet noe om dette? Det rare også er at hun fortsatt får melding om at det er lagt igjen beskjeder til henne..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor har byttet til ett felles mobilsvar nummer til alle, i stedet for at alle har individuelle personsvar nummer (for å spare nummer, før opptok jo alle med mobilsvar 2 telefonnummer). Kan hende hun har lagret det gamle nummeret?

 

Edit: 91509001 er mobil svar nummeret.

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

Har vært borti lignende.

Første gangen ble den avviklet uten videre av Telenor pga lite bruk.

 

Deretter skjedde det gjentatte ganger. Dette har vært nå i det siste. Tok kontakt med Telenor, som bekreftet at tjenesten var aktiv, men at det var "dårlig kapaistet i nettet" som var årsaken. Men dette skulle snart være i orden.

Det merkelige var at det ikke fungerte på enkelte områder til enkelte tider, mens det i andre områder fungerte glimrende.

 

Veit ikke hvordan det er hos deg, men jeg håper dette var til litt hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...