ojb Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei, bestillte for en uke siden en laptop (toshiba m7) fra stretto.no. Prisen var da 10000,- Siden det ikke skjedde noe på pakkesporingen, tok jeg kontakt og fikk da vite at posten hadde "rotet" bort pakken, og at jeg kunne forvente behandligstid på opptil 3 måneder, og at jeg ikke kunne være garantert at pakken ble funnet. (forståelig nok, men 3 måneder?!) stretto har selvfølgelig tilbudt å refundere beløpet, men på denne uken har prisen i samtlige butikker steget til ca. 14000,- og ingen har maskinen på lager. Jeg regner selvfølgelig med at jeg ikke har krav på noe ekstra erstatning. Er bare så latterlig frustrerende Tror pakken ble sendt som BEDRIFTSPAKKE DØR - DØR INNLAND. PS: Den treords topic tingen er helt borti natta... Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei, bestillte for en uke siden en laptop (toshiba m7) fra stretto.no. Prisen var da 10000,- Siden det ikke skjedde noe på pakkesporingen, tok jeg kontakt og fikk da vite at posten hadde "rotet" bort pakken, og at jeg kunne forvente behandligstid på opptil 3 måneder, og at jeg ikke kunne være garantert at pakken ble funnet. (forståelig nok, men 3 måneder?!) stretto har selvfølgelig tilbudt å refundere beløpet, men på denne uken har prisen i samtlige butikker steget til ca. 14000,- og ingen har maskinen på lager. Jeg regner selvfølgelig med at jeg ikke har krav på noe ekstra erstatning. Er bare så latterlig frustrerende Tror pakken ble sendt som BEDRIFTSPAKKE DØR - DØR INNLAND. PS: Den treords topic tingen er helt borti natta... 7890052[/snapback] At Posten roter bort pakken på veien er heldigvis for deg avsenderens problem inntil du som mottaker har kvittert for pakken. At Stretto ikke har den på lager nå er jo litt synd, men du har i alle fall krav på en maskin derfra til den prisen du bestilte! Lenke til kommentar
ojb Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Joda, men 3 måneder! Har jo sikker gått ned til 10k andresteder til da Synes forresten det er litt mistenkelig at denne pakken skulle bli borte rett etter at de satte opp prisen med 4k.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Synes forresten det er litt mistenkelig at denne pakken skulle bli borte rett etter at de satte opp prisen med 4k.. 7891808[/snapback] Nå er det vel Posten som har rotet bort pakken, ikke butikken du kjøpte den fra? Lenke til kommentar
ojb Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Men det er jo virkelig noe dritt. Slik jeg ser det har jeg x alternativer: 1) Vente 2) Få den refundert å bestille fra den butikken som har kortest ventetid på lager. (3 dager i følge prisguiden) Og dermed betale 4k mer. (Stretto har ca. 3 uker) 3) Bestille en annen type tablet (m400 f.eks.) Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Om du har pakkesporingsnummer så er det vel bare å kontakte posten og høre deres versjon. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Men det er jo virkelig noe dritt. Slik jeg ser det har jeg x alternativer:1) Vente 2) Få den refundert å bestille fra den butikken som har kortest ventetid på lager. (3 dager i følge prisguiden) Og dermed betale 4k mer. (Stretto har ca. 3 uker) 3) Bestille en annen type tablet (m400 f.eks.) 7891928[/snapback] eller ta dekningskjøp Lenke til kommentar
ojb Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hei. Varen er bekreftet sendt fra distributør. Det som dessverre har skjedd er at varen er borte i Posten. De vet ikke hvor den befinner seg men vil sette i gang et manuelt søk etter varen. Erfaringsmessig kan det ta veldig lang tid før vi får noen tilbakemelding fra Posten. Vi kan gjerne bestille opp varen på nytt, men den er ikke på lager for øyeblikket så det kan fort ta 2-3 uker å få tak i nye. Alternativt kan du jo bestille en annen modell. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen/Best regards Stretto AS [xxxx xxxx] Avsender sier de har sendt inn en etterspørsel etter pakken. Bare for sikkerhets skyld, kan dere bekrefte dette? Pakkenummeret er: xxxxxxxxxxxxx Avsender sa også at de hadde opplevd behandligstider på opp til 3 måneder. Stemmer dette, og er det ofte at pakker blir helt borte? Hei. Det er meget sjelden at pakker eller brev blir borte i posten. Det er pr i dag ikke registrert noen etterspørsel på kollinummer xxxxxxxxxxxx. Behandlingstiden på etterspørsel er som vi skrev 3-4 uker, Pakken er som vi skrev i et tidligere svar, kun forhåndsmeldt, ikke innlevert. hm... Endret 7. februar 2007 av ojb Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hehe, foreslår at du videresender mailen fra posten til stretto og ber om en skikkelig forklaring på den. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Pakken er som vi skrev i et tidligere svar, kun forhåndsmeldt, ikke innlevert. hm... 7893577[/snapback] Smart. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Enden på visa var nok som vanlig at mister konspirasjonstoretiker tok feil Maskinen har kommet, og jeg er strålende fornøyd Lenke til kommentar
oizann Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hender at noen pakker slipper igjennom uten å ha blitt "scannet" inn i systemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå