xdim Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Går det ann? Eller må jeg vente til en skikkelig driver først?? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har samme problemet her og. Får ikke skikkelig TV-utgang med denne driveren da jeg må ha nView-alternativene for å få til dette. Mener å ha lest på drivernedlastingssidene at driverne til Vista ikke er helt ferdigutviklet. Har uansett rapportert dette til nVidia. Har ikke fått svar ennå. Svein. Lenke til kommentar
Plast Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Video i vindu på PC-skjermen og fullscreen på TVen ? Er vel ikke mulig med de driverne som har kommet hittil. Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Video i vindu på PC-skjermen og fullscreen på TVen ?Er vel ikke mulig med de driverne som har kommet hittil. 7977489[/snapback] Akkurat denne funksjonen savner jeg også veldig med det nye "nvidia control panel" ¤%&(/&¤... særlig siden det ikke er mulig å få vist video på TV'en uten å velge dualscreen, og da settes oppløsningen automatisk ned... det er noe dritt... håper de fikser det i neste upgrade! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå