gamerman Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hei Jeg fikk en melding om BOOT.ini file istad, at den var invalid og at den bootet fra windows C... Jeg fikset det med backup filen til BOOT.ini men en kar sa kanskje at harddisken min hadde ødelagte sektorer. Har både tatt en test med den innebygde windws harddisc error funksjonen som sa at harddisken var Clean og alt virket bra og et program som heter Disk Checker: Har også et lite offtopic spørsmål: Jeg har fått en ny sata harddisk, Min raptor C (windows disken) har en jumper i seg mens min 400 gb lagrings harddisk har ingen i seg. Trenger da min nye harddisk som jeg nettopp har kjøpt en jumper i seg? Det blir altså slik: 1x Windows harddisk med en jumper 2x lagrings harddisker uten jumper Endret 7. februar 2007 av gamerman Lenke til kommentar
Choica Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du kan bruke Hirens bootcd eller Ultimate bootcd, der ligger det harddisk feilsøking verktøy for hvert enkelt merke. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 HDD Scan er et kjempefint program; http://hddguru.com/content/en/software/2006.01.22-HDDScan/ Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 HDD Scan er et kjempefint program; http://hddguru.com/content/en/software/2006.01.22-HDDScan/ 7890236[/snapback] Takk , Har også et lite offtopic spørsmål: Jeg har fått en ny sata harddisk, Min raptor C (windows disken) har en jumper i seg mens min 400 gb lagrings harddisk har ingen i seg. Trenger da min nye harddisk som jeg nettopp har kjøpt en jumper i seg? Det blir altså slik: 1x Windows harddisk med en jumper 2x lagrings harddisker uten jumper Lenke til kommentar
Choica Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hei, Det skal stå på toppen av hardisken hvis den trenger og hvor den skal plasseres. Endret 9. februar 2007 av Choica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå