_JallaMann_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Er bare litt nysgjerrig. Har planer om å skaffe meg ny mobil, og har vel egentlig valgt meg ut Motorola T720. Lurer derfor på hvordan Motorola sin iTAP fungerer i forhold til T9 som er vanlig på andre mobiltelefoner. Er "overgangen" stor? Kunne også tenkt meg å vite hvor mye 300kb tilsvarer i f.eks vanlige sms-meldinger (tenker da på Motorola T720). - JallaMann Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Spurte på news, og fikk følgende svar On average the T720 can hold approx 100-125 messages. This is dependent on how long the message is, if its simply "can you call me?" you can fit about 175 of this size if the message is full you can only hold about 100. So figure on about 100-125 messages. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 syns itap funker helt ypperlig. et par små problemer innimellom, men jevnt over; meget bra. og, kan noen som har klart å bruke telefonens interne minne til meldinger plz si ifra? jeg får det ikke til, og 15 meldinger max er noe dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå