Tetanus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Er på jakt etter en deigskrape i metall, dvs ikke den sorten som de har på jernia. Jeg vil ha en sliken deigskrape. Jeg har forsøkt å ta kontakt med det firmaet som har denne siden, men de var mildt sagt lite hjelpsomme. Altså, noen som vet hvor man kan oppdrive noe slikt hen? Helst i metall slik som på de 2 øverste bildene. Tetanus Endret 18. februar 2007 av Tetanus Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg vet ikke, men har du prøvd Kitchen? Der får jeg alltid tak i de supre tingene til kjøkkenet som jeg ikke finner noen andre steder. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Dessverre er det ikke Kitchen her hvor jeg bor.... Finner heller ikke noe hjemmeside på de, vet du hva den er? Takk for hjelpen! Tetanus Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Min feil, jeg hadde stavet det feil. Det staves Kitch`n. Her er ihvertfall hjemmesiden deres: http://www.kitchn.no/index.html De har jo enorme mengder greier, men kanskje du finner det du leter etter. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Takk for adressen! Det viser imidlertid seg at Kitch'n ikke har dette i sitt sortiment. Merkelig i grunnen, de har jo alt mulig annet rart. Takk for hjelpen uansett! Tetanus Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 en hvilken som helst metallskrape gjøre samme nytten Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Du kan også prøve Traktøren. http://traktoren.no/ Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 du kan også prøve www.culina.no De bruker vi på jobben, de selger også til privatpersoner, og hvis du ikke finner noe på hjemmesiden dems. er det bare og ta en telefon. De er behjelpelige med det meste! Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 en hvilken som helst metallskrape gjøre samme nytten 7912426[/snapback] Joda, den gjør nok det, men når dama er kokk, så nytter det liksom ikke å slå i bordet med noe annet. Takk for all hjelp alle sammen! Tetanus Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Stikk på en malebutikk. der har det skraper. Fra jordan og greier. hehe. De er av metall. Det er det de vanlige kebabsjappene bruker. Lenke til kommentar
win32 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 eller du kan dra på et konditori, og spørre om de kan skaffe deg en, noe de kan om de er litt greie. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er på jakt etter en deigskrape i metall, dvs ikke den sorten som de har på jernia. Jeg vil ha en sliken deigskrape. Jeg har forsøkt å ta kontakt med det firmaet som har denne siden, men de var mildt sagt lite hjelpsomme. Altså, noen som vet hvor man kan oppdrive noe slikt hen? Helst i metall slik som på de 2 øverste bildene. Tetanus 7889887[/snapback] hva med nille? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Fant dennepå nettet. Ble en slik en! Takk for all hjelp uansett! Tetanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå