Zachzi Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Jeg har nettopp kjøpt meg Creative Inspire 5.1 5300 høytalere, men i alle mp3 og dvd spillere så får jeg bare lyd i de to midterste høytalerene. I Windows Media Player er det lyd i alle høytalerne utenom den lille i midten. Hvordan får jeg til å få alle høytalerne til å virke i alle programmene ? Jeg har stilt inn speaker oppsett som 5.1 i Creatives AudioHQ. Vil spesielt ha lyd i alle høyt når jeg bruker PowerDVD...Noen som kan hjelpe ? Jeg har et Soundblaster Live! 5.1 lydkort. Lenke til kommentar
oleunder Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Er ikke sikker om dette hjelper, men det hjalp meg med mitt Soundblaster Live 1024 og mine FPS 1500. Inne på Audio HQ er den en knapp der du velger om Digital Output On/Off. Står denne på On virker kun to høytalere (hos meg i alle fall) Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Heisann det funker nå. Problemet ble løst av noe så enkelt som å reinst lydkortdriverne. Burde kanskje gjort det før jeg la problemet mitt inn her... men,men. -Zachzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå