int20h Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En talsmann for Elitegroup sier at bare fem hovedkortprodusenter vil være gjenværende i løpet av få år. Les mer Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Så lenge ASUS overlever, overlever jeg. Lenke til kommentar
isakm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Så lenge EVGA overlever helt til jeg skal ha nytt HK, overlever jeg! Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Så lenge ASUS overlever, overlever jeg Enig der Heldigvis er jo asus sterk voksende på andre områder også, så jeg tviler på at dem går under med det første Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skal jeg tilfeldig gjette hvilke av de opplyste som overlever tror jeg Elitegroup (ECS) Asus Gigabyte MSI AOpen Abit Epox, DFI og Albatron er jeg mer usikker på. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Abit er den som har slitt klart mest de siste årene. Siden de aller fleste hovedkort-produsentene (eller alle?) kommer fra Taiwan, ser jeg det som helt logisk at de slår seg sammen. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tror vi har glemt Foxconn her: Foxconn Revenue $28.3 billion USD (2005) Asus Revenue $265 million USD (wikipedia) Nå driver vel Foxconn med mye forskellig (produksjon av ipod f.eks.) men jeg tror neppe de slutter å produsere hovedkort av den grunn. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 hm forsvinner sapphire da kansje? liker sapphire litt fordi de pleier å lage tro kopier av referanse kortene. Dfi lager gode kort men er ikke helt fornøyd med oppbyggingen av kortene, særlig nb som skaper problemer. Sånn sett er jeg fornøyd med mitt a9rd-580 kort, kan jo nesten ikke bli enklere å kjøle nb og pwm, bare smekk på 2 stk HR-05 så er det i boks! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Asus FTW! Håper de holder i maaange år framover Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 ASUS! Så lenge de overlever, og har noen få konkurenter som gjør at de presser prisene ned. Ja, da er jeg fornøyd Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hva med gode gamle ABIT Francis Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 de er nevnt i artikkelen de... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Overså det. sry. Francis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Håper virkelig ikke saphire forsvinner... De har så lekre kort. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Foxconn Revenue $28.3 billion USD (2005) Asus Revenue $265 million USD (wikipedia) Tja Asus hadde 16milliarder USD revenue sist år og ca 45% av HK markedet i verden Dette inkluderer da merkene Asus, Asrock og Gigabyte som alle er merker under Asus paraplyen Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Foxconn leverer blant annet til Dell og Gateway, og er en av de største, om ikke den største hovedkortprodusenten i verden. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Foxconn leverer blant annet til Dell og Gateway, og er en av de største, om ikke den største hovedkortprodusenten i verden Etter at Asus gjorde innhog i gigabyte er Asus større på HK en Foxconn, Men som nevnt tidligere er Foxconn store på mange andre områder, ( ipoder, Nintendo Wii, og mye annet ) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Asus vil nok leve over. Må nok en tsunami til for å knekke de. Men jeg håper inderlig epox overlever, da jeg ikke er stort til asus fan. Dog.. de siste asuskortene jeg har prøvd har vært OK. Men den H"#¤%&%/ biosen som asus bruker kan brenne! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Blir kanskje inflasjon nå... Bare noen få hovedkortprodusenter - alle vil ha nye: De setter opp prisene! Hold det gående, alle produsenter!! Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Håper Abit overlever. Jeg liker ikke at Asus har er så stort som det er... Redd for monopol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå