Croyfer Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Har ordboken Clue på engelsk på maskina, og lurer på om det finnes noe tilsvarende program som oversetter tysk-norsk og omvendt? Eller kanskje man bare kan laste ned en ordbok og bruke den i Clue? Noen som har peiling?? God natt :-Þ Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hadde en gang i tiden clue installert....sikkert i 1996 eller noe... Hadde ihvertfall både no-eng, eng-no, tysk-no no-tysk.. Mener å huske at det finnes støtte for fransk i tillegg. http://www.clue.no/ Lenke til kommentar
megaray Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei ! Jeg har hatt Clue 4,5 Engelsk på Pc en stund og den funker som bare det..... I går ryddet jeg i min meeeeget store cd bunke og på en av cd´ene lå det et dir. som het Clue - Norsk - Tysk - Norsk. Prøvde å kjøre Exe fila, men den startet opp et Dos vindu og kom opp med et par feil meldinger....... Prøvde også å hive den over i Clue 4,5 dir, men Clue fant aldri den...................... At det finnes JA......... Ray Lenke til kommentar
Tian Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Clue2000 har oversettelse for Tysk samt Fransk, Spansk og Norsk til hverandre, et megabra program som er kjapt å slå opp i når en lurer på hvordan et ord skrives eller betyr på et annet språk. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Eg har clue på både engelsk og tysk Lenke til kommentar
TCK Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Eg har clue på både engelsk og tysk.. Fikk det av ein kamerat. Clue er GLIMRENDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå