lamer Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Vil dekode en DVD-film jeg har liggende på disk til Divx elle Xvid. Jeg bruker programmet Magic DVD Ripper versjon 4.3 og har installert nyeste Vista Codec Pack fra MajorGeeks. Hver gang jeg starter ripping i nevnte program, lukker det seg automatisk (mao det funker ikke). Noen som vet om andre rippe-program jeg kan bruke, eller om det rett og slett er et eller annet med codecs og Vista jeg ikke vet om... Får kanskje legge til at jeg kjører norsk Vista Ultimate Version 32 bits med Aero disabla, ja... Endret 7. februar 2007 av lamer Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ca. halvparten av alle dagens program fungerer ikke med Vista. Dersom du vil ha et 100% fungerende Windows system er Vista ikke veien å gå på dette tidspunkt. Bruk XP inntil Vista har blitt modent nok. Lenke til kommentar
lamer Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Sant nok, det er ulempen med å være tidlig ute med et nytt OS. Men DivX og Xvid er ikke akkurat det nyeste nye innen dataverdenen, og med tanke på at Vista er lansert som et multimedia-OS bør det være muligheter for å encode DVD-filmer...Får heller sjekke litt med mine venn Google :!: Endret 7. februar 2007 av lamer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Testet ffdshow? http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm Lenke til kommentar
lamer Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Testet ffdshow?http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm 7889796[/snapback] Takk for tipset! Kan den også brukes til encoding av DVD? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg vet ikke, har aldri testet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå