sanel-vucko Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei folkens !! Jeg har lest gjennem flere meldinger vedr ASUS HK. Jeg har akkuratt kjøpt ASUS A7V8X, AMD XP 1800 + 256 ddr ram brikke og en GlobalWin vifte. Det som jeg lurte på og etter at jeg har lest gjennom deres poster i forumet, er om anbefalinger om unngå problemmer som dere har tidiligere hatt med ASUS A7V8X HK. Siden jeg skal byyge opp pc i løpet av de nærmeste dagen så vil jeg takke til alle dere som viser litt tolmodighet og forteller meg hva bør jeg gjøre etter at jeg satt opp maskinen sammen og om den viften som jeg kjøpte klarer å holde temp på CPU en ? Leste blant annet at det er noen problemmer med CPU en, at den blir for varm, jumper problemmer, BIOS oppgradering ... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hadde en *god* del stabilitetsproblemer med min! Installerte den nyeste biosen v1010, og da gikk (nesten) alt mye bedre. Med Twinmos PC2700 klarte den da å kjøre stabilt på 333mzh, men da jeg puttet inn Samsung PC2700 (som var min opprinnelige brikke) - kjører den kun stabilt på 266mzh (PC2100). Det er noe hælavetas skitt - ettersom det er en PC2700 og skal kunne kjøre stabilt på 333mzh. Utrolig hvor kresent dette kortet er, selv etter så mange bios-oppdateringer! _________________ [ Denne Melding var redigert av: Nuffern på 2002-12-03 01:26 ] Lenke til kommentar
sanel-vucko Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 jeg har en DDR-DIMM pc2100 256 MB (for PC266 MHz) tror du at den skal være grei nok eller ? Er det noe annet jeg bør ta hensyn til ? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Kan aldri garantere at det vil gå.. du må bare prøve. Tror ikke det skal by på problemer. Du burde uansett laste ned den nyeste biosen ettersom den fikser på en del tidligere problemer. Sørg også for å installere "Via 4-1"-driverene med en gang du har installert OS (før alt annet som skjermkort osv.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå