Gå til innhold

Webshop som gavepakker varer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper han lurer på det han spørr om. Om det finnes noen nettbutikker som pakker ner tingene som gave. Veldig kjekt å bruke faktisk, ihvertfall når man skal sende en gave til noen litt langt unna. Bruker Amazon sin gift wraping jeg, når jeg bestiller gaver til slektinger i USA.

Finnes en norsk side som har masse forskjellig som også gjør dette. Husker bare ikke navnet i farten...

Lenke til kommentar

Hvis dette er for å unngå moms/toll i mottakerlandet vil det ikke virke. En pakke sendt fra et firma vil av tollvesenet oppfates som vanlig pakke selv om den står merket som "Gift". Å merke en kjøpt pakke som GIFT er dokumentforfalskning i alle land (også for firma som sender).

En innpakning i gavepapir er derimot noe annet. Dette er selvsagt tillatt men kan være uheldig da gavepapir ikke har samme styrke som vanlig gråpapir. Enkelte lands postvesen kan ha restriksjoner på det synlige innpakningspapiret.

Lenke til kommentar
En innpakning i gavepapir er derimot noe annet. Dette er selvsagt tillatt men kan være uheldig da gavepapir ikke har samme styrke som vanlig gråpapir. Enkelte lands postvesen kan ha restriksjoner på det synlige innpakningspapiret.

7904351[/snapback]

Du får selvfølgelig pakken i en vanlig kartong/gråpapir, mens den under der er pakket med gavepapir.

Lenke til kommentar

allright, var litt dårlig beskrivelse.. Jeg skal kjøpe en gave til noen i Norge, og vil at pakken skal være i gavepapir når den kommer frem. Det er latterlig å bestille pakken først til meg selv i trondheim, for så å pakke den inn og sende den til oslo. Det blir dobbel frakt, som er unødvendig.

Rookie_NO: spar deg for slike kommentarer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...