Xvani Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei! Jeg lurte på om noen visste om webshopper som gavepakker varer? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tenker du på at de skal pakke den inn i gavepapir? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Han tenker sikkert på butikker som merker pakken med "gift" for å slippe og betale det han skylder staten. Han er helt sikkert klar over at dette er dokumentfalsk og dermed straffbart i nesten alle verdens land. Alt for å spare noen kroner... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tipper han lurer på det han spørr om. Om det finnes noen nettbutikker som pakker ner tingene som gave. Veldig kjekt å bruke faktisk, ihvertfall når man skal sende en gave til noen litt langt unna. Bruker Amazon sin gift wraping jeg, når jeg bestiller gaver til slektinger i USA. Finnes en norsk side som har masse forskjellig som også gjør dette. Husker bare ikke navnet i farten... Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hadde vært stilig å få et gavepakket hovedkort eller skjermkort Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvis dette er for å unngå moms/toll i mottakerlandet vil det ikke virke. En pakke sendt fra et firma vil av tollvesenet oppfates som vanlig pakke selv om den står merket som "Gift". Å merke en kjøpt pakke som GIFT er dokumentforfalskning i alle land (også for firma som sender). En innpakning i gavepapir er derimot noe annet. Dette er selvsagt tillatt men kan være uheldig da gavepapir ikke har samme styrke som vanlig gråpapir. Enkelte lands postvesen kan ha restriksjoner på det synlige innpakningspapiret. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 En innpakning i gavepapir er derimot noe annet. Dette er selvsagt tillatt men kan være uheldig da gavepapir ikke har samme styrke som vanlig gråpapir. Enkelte lands postvesen kan ha restriksjoner på det synlige innpakningspapiret. 7904351[/snapback] Du får selvfølgelig pakken i en vanlig kartong/gråpapir, mens den under der er pakket med gavepapir. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tollvesenet åpner tilfeldige pakker uansett. Sjansene dine blir ikke bedre... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 www.greenbasket.no pakker inn gaver mot en avgift. Men det er jo en ren gavebutikk da. Får ikke noe data der. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 allright, var litt dårlig beskrivelse.. Jeg skal kjøpe en gave til noen i Norge, og vil at pakken skal være i gavepapir når den kommer frem. Det er latterlig å bestille pakken først til meg selv i trondheim, for så å pakke den inn og sende den til oslo. Det blir dobbel frakt, som er unødvendig. Rookie_NO: spar deg for slike kommentarer Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Da finner du kanskje noe på greenbasket da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå