Gå til innhold

Minnepenn vs Harddisk i sikkerheten på lagring!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvaliteten på minnepinner vareriere mye, så det er ikke lett å svare på dette spørsmålet. Tror nok jeg ville gått for en harddisk som sto fast.

Ved lagring av ting jeg er redd for at skal bli borte lagrer jeg det på to forskjellig disker. Og tar backup av dette en gang i måneden ca. hvor jeg da brenner det på dvd.

Hvis du går for en minnepinne så ville jeg ha kjøpt noe som jeg var sikker på holdt god kvalitet.

Lenke til kommentar
Kvaliteten på minnepinner vareriere mye, så det er ikke lett å svare på dette spørsmålet. Tror nok jeg ville gått for en harddisk som sto fast.

Ved lagring av ting jeg er redd for at skal bli borte lagrer jeg det på to forskjellig disker. Og tar backup av dette en gang i måneden ca. hvor jeg da brenner det på dvd.

Hvis du går for en minnepinne så ville jeg ha kjøpt noe som jeg var sikker på holdt god kvalitet.

7889479[/snapback]

Jeg kjører raid 1 på serveren så den er grei... og vet det er sikkrere men tenkte mest på en vanlig harddisk vs vanlig minnepenn... om hva som ryker først liksom :p

Lenke til kommentar

Det er fryktelig vanskelig å vite hva som ryker først. Det har jo mye med bruk å gjøre. I begge tilfeller kan du være heldig eller uheldig med akkurat det produktet du har kjøpt. Hva om maskinen din kortslutter slik at begge diskene dine ryker? Brann?

Personlig så synes jeg minnepinner er altfor små. Lett at de "forsvinner". Dette var vel litt på siden av spørsmålet ditt, men det er vanskelig om ikke umulig å gi noe konkret svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...