The Stig Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hei! Jeg driver for tiden å planlegger innkjøp av en kabel, nærmere sagt en DVI>HDMI kabel for PC-en. Jeg bruker for tiden en vanlig analog (D-Sub) kabel fra PC-en til TV-en, da det kun er analog og HDMI-inngang på TV-en. Jeg har forøvrig hørt at det finnes alternativer, altså en DVI>HDMI kabel. Det jeg lurer på er om dette er hva jeg leter etter. Hadde satt stor pris på et kjapt svar, slik at jeg slipper å gå bomtur. Bilde: Profigold HDMI-DVI Cable 5 Meter Endret 7. februar 2007 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skal fungere det ja. Men jeg tror heller at jeg ville ha kjøpt en slik en. Og en hdmikabel mellom, blir ryddigre. Men den kabelen er riktig ja. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Supert forslag, fordi da kan jeg vel når Play Station 3 kommer, bruke samme kabel fortsatt? Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Skal fungere det ja. Men jeg tror heller at jeg ville ha kjøpt en slik en. Og en hdmikabel mellom, blir ryddigre.Men den kabelen er riktig ja. 7889057[/snapback] Hvorfor ha et bindeledd når han kan bruke kabel uten bindeledd? Liten vits og ha et ekstra "signal" tap ved bruk av bindeledd. Endret 7. februar 2007 av Sgt.Stav Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du må passe på at skjermkortet ditt støtter hdcp før du prøver i det hele tatt, ellers kan det bli uønskede begrensninger så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du må passe på at skjermkortet ditt støtter hdcp før du prøver i det hele tatt, ellers kan det bli uønskede begrensninger så vidt jeg har forstått. 7889141[/snapback] Slik jeg har forstått det, gjelder hdcp kun hvis man skal spille av Blu-ray og HD DVD. Da mener jeg fra en Blu-ray/HD DVD plate, ikke "backup" filmer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Ehm, som det sies her spiller jeg av filmene rett fra harddisk med Media Player, eller DVD. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ehm, som det sies her spiller jeg av filmene rett fra harddisk med Media Player, eller DVD. 7889217[/snapback] Da behøver du ikke å tenke på hdcp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå