RBW Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En oppjustert utgave av My Book fra Western Digital kommer nå med eSATA-grensesnitt som standard. Les mer Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Er det noen som har erfaringer med denne her? Satt å lette etter en eksetrn hdd med eSATA og usb2.0 og plutselig dukket denne godbiten opp :-) Endret 7. mars 2007 av stinger82 Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hmm, ingen erfaringer der nei :s Bestilte den uansett tidligere idag, og den er allerede på vei i posten. Men disse eSATA kablene er vanskelige å oppdrive for tiden, så fikk bare bestillt en 50cm fra komplett.. Ganske greit med en ekstern harddisk som yter som en intern Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Da har jeg fått testet disken, og angrer ikke ett sekund:-) Lynrask og stabil til nå. Slår seg av og på når du slår av å på pc'n =) Ikke bråker den mye heller!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Legg gjerne inn en erfaring på selve produktet - så kan andre dra nytte av nettopp dine erfaringer. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) så det følger ikke med egen kabel? Man må kjøpe det i tillegg? edit: bestiller disken jeg og Endret 25. juli 2007 av Megnus Lenke til kommentar
wiak Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 så det følger ikke med egen kabel? Man må kjøpe det i tillegg? edit: bestiller disken jeg og 9140206[/snapback] https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= du får også sdm med en esata ut eller ac ryan braket med to esata ut og kabel Lenke til kommentar
killerflow Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 OBS! brakett kan ikke benyttes på en rekke produkter, som feks. Western Digital sin My Book serie med eSATA. Dette svaret mottok jeg fra supporten til WD: "...the eSATA port bracket is not sufficient to get the drive recognized. I believe the bracket just allows the cable to connect to the computer without the drive being recognized via eSATA. I believe you need an eSATA controller card rather than a bracket. We have tested eSATA controller cards with a different eSATA drive but I know the cards will work with any of our eSATA drives. The following link gives the cards that we have tested. Answer Title: List of eSATA controllers tested with the WD My Book Premium ES Edition hard drive. Answer Link: http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/ph...ated=1172697167 ..." PS: det følger ikke med eSATA kabel til WD produktene, kun FireWire og USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå