mago Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Sprit opp live talk (eller gjøre det hele verre) Noe for den yngre garde, Nytt dødlig våpen for 14tisser, som ikke liker at mamma hører dem snakke skit på live :!: ), men kan vere vittigere å høre på en dårlige imitasjoner http://us.codejunkies.com/news_reviews.asp...p=22&i=9076&s=8 man kan sample inn hva som helst på pc'en Kan bli litt artig med voice pack fra Southpark f.eks Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Å huff, håper ikke den her blir altfor populær. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Så den for lenge siden, en klan mate pasta det på forumet. Herregud sier jeg bare, får øve meg på å ignorere folk fort. Samt negative feedback så jeg slipper å møte de igjen. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Off-topic: Kvifor driv folk og skriv "14tisser"? Blir ikkje dette "fjortentisser"? On-topic: Gjekk XBox360 nettop frå å vere best til å vere dårlegast på online? Kay Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvordan kunne det gå fra best til dårligst på grunn av en liten duppe ditt? Er da verre om noen trash talker med sin egen horrible stemme enn en maskin, å bli fornærmet av noen som framhever sin egen manglende evne til å fornærme folk over internett? Uansett, det fins en mute/ignore funksjon av en grunn. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 On-topic: Gjekk XBox360 nettop frå å vere best til å vere dårlegast på online? 7889643[/snapback] Dette har nok lite å si. Det er ingenting som hindrer at folk oppfører seg som idioter uansett platform. Uansett så er det morsomste å spille sammen med folk man har blitt kjent med og stoler på. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jau da, dette må skaffes!!! Er det mulig....dette tror jeg er det mest tragiske produktet jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvordan kunne det gå fra best til dårligst på grunn av en liten duppe ditt? 7889661[/snapback] Hmm...skulle visst brukt ein smiley likevel... Nei, sjølvsagt senker ikkje dette heile online-tenesta, eg prøvde eigentleg berre å formidle at dette høyrast ut som noko som har potensiale for å bli skikkeleg irriterande. Kay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Off-topic: Kvifor driv folk og skriv "14tisser"? Blir ikkje dette "fjortentisser"? 7889643[/snapback] Beroligende å se at det var ikke bare meg som stoppet opp ved det utrykket... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvordan kunne det gå fra best til dårligst på grunn av en liten duppe ditt? 7889661[/snapback] Hmm...skulle visst brukt ein smiley likevel... Nei, sjølvsagt senker ikkje dette heile online-tenesta, eg prøvde eigentleg berre å formidle at dette høyrast ut som noko som har potensiale for å bli skikkeleg irriterande. Kay 7890193[/snapback] Sant nok, det blir som folk som spammer macro's og sånt i MMO's Og ja, smileys fungerer fint for å formidle humor/sarkasme og slikt som toneleie tar seg hånd om i daglig tale. Men ta det med ro, snart kommer de nok med noe til PS3 og Wii'en og >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå