Gå til innhold

ASUS A7V8X - Viktig å få tilbake melding

Anbefalte innlegg

Hei folkens !!

Jeg har lest gjennem flere meldinger vedr ASUS HK. Jeg har akkuratt kjøpt ASUS A7V8X, AMD XP 1800 + 256 ddr ram brikke og en GlobalWin vifte.

Det som jeg lurte på og etter at jeg har lest gjennom deres poster i forumet, er om anbefalinger om unngå problemmer som dere har tidiligere hatt med ASUS A7V8X HK.

Siden jeg skal byyge opp pc i løpet av de nærmeste dagen så vil jeg takke til alle dere som viser litt tolmodighet og forteller meg hva bør jeg gjøre etter at jeg satt opp maskinen sammen og om den viften som jeg kjøpte klarer å holde temp på CPU en ?

Leste blant annet at det er noen problemmer med CPU en, at den blir for varm, jumper problemmer, BIOS oppgradering ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, har nettopp bygd pc med samme hovedkort.

råder deg bare til en ting jeg:

ikke sett sammen mer enn hk, ram, cpu, hd & skjermkort før du gjør noe annet... jeg satte sammen hele pakka å fikk en feil, d ble et helvette med feilsøking hvis du skjønner hva jeg mener :razz:

koble i andre IDE unit's etterpå...

seff var det hovedkortet som var deffekt...

tilbake til spm. ditt: jeg ville formatert hd å partisjonert den.. instaler os å lev lykkelig i alle dine dager :grin:

Lenke til kommentar

Takk for oppmerkosmheten eLjay !

Her skriver du at jeg bør ta hensyn til følgende:

"ikke sett sammen mer enn hk, ram, cpu, hd & skjermkort før du gjør noe annet... jeg satte sammen hele pakka å fikk en feil, d ble et helvette med feilsøking hvis du skjønner hva jeg mener, koble i andre IDE unit's etterpå..."

hmmm .... kan du være snill å si meg litt nærmere det med å ikke sette sammen mer enn hk, ram, cpu hd & skjermkortet .... ?

På forhånd takk !

Lenke til kommentar

De er nok ingen trøst, men jeg måtte også returnere et slikt hovedkort til komplett. var ikke liv, fikk meg et A7N8X i stedet. (angrefrist) gidda ikke vente til de hadde sjekka det. Trode de var raid på dette men er vist bare til serial ata som trolig blir dyrt med de første.. mitt tips er som forige. koble minst mulig i. cpu+vifte ,ram,skjermkort. test. kansje du også må ha i ide kabel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...