sveggi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 instalerte ikvell windows vista, og nå er jeg helt grøt i hodet. jeg fatter ingenting, ingenting virker, finner ingen drivere! Jeg vil ha xp tilbake! Så det jeg lurer på er om det er en prosess som gjør at alt går tilbake til slik det var for 2 timer siden liksom? Alle filene er lagret i en mappe kalt windows old jeg finner selvsagt heller ikke recovery cden til datan vær så snill å hjelp meg Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du må nok manuelt ta backup av den dataen du trenger fra windows.old og reinstallere XP fra bunnen. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Anbefaler deg å lese et par nybegynner - guider på nettet om Vista, så du kan gjøre deg bedre kjent med det. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Du kan ikke bare "nedgradere" til XP igjen. Så hvis du vil ha det tilbake må du nok formatere disken og installere XP på nytt. Men Vista er ikke så komplisert som det kan virke først. Ta deg litt tid til å lære Vista å kjenne. Etter en stund vil du se at grunnprinsippet er det samme som i tidlligere Windows-versjoner, og at det ikke er så vrient å forstå likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå