Julia Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har slettet en partisjon, og laget en ny, i fdisk. Er dét å formatere? Hva gjør jeg nå? Har XP på en CD, og 95 bootdisk. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Nei, etter at du har opprettet en partisjon, MÅ denne formatteres! Det står jo ganske klart etter avslutning av F-disk. Lenke til kommentar
classic Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Med andre ord: Skriv <format stasjonsbokstav:> format c: for eksempel Lenke til kommentar
Julia Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Nå har jeg gjort det! Formatert C: Men nå da? Jeg har en CD med XP på... Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Putt CD'n i maskina og start den. Da skal alt gå av seg selv, nærmest. Hvis ikke maskina vil starte fra CD-rom'en, må du kanskje endre innstillingene i BIOS slik at maskinen forsøker å boote fra CDROM før den prøver harddisk. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Ikke bruk caps i emnfeltet. Oppfattes som roping og er sjenerende. Prøv igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg