Zappza Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei! Skal kjøpe nye deler til PCen snart, og endte opp med denne kombinasjonen. På det hovedkortet er det både DDR og DDR2, går det ann å bruke DDR2 brikken jeg kjøper sammen med en 512mb DDR400 brikke jeg har nå? Forresten, hvor stor ytelsesforskjell er det med en enkel 1GB RAM brikke i forhold til å kjøre med 2x 512mb i Dual Channel? Hovedkortet støtter Dual Channel. Takk for svar. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 ville valgt KUN 2gb ddr2 667mhz ram.. holder det vettu Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Joda, blir nok å kjøpe 1gb til snart, men akkurat nå vil jeg ha det billigst mulig =) Spørsmålet er om det går ann å kjøre DDR og DDR2 samtidig og om hvor stor forskjell det er i ytelse mellom Dual Channel og vanlig på en C2D. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det går nok ikke. Dual-channel er raskere enn single. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Takk for svar =) Sånn i prosent, hvor stor er den merkbare forskjellen? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Generelt - 2-5% raskere med DualChannel. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Ok, takk for alle svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå